חיפוש

מה עדיף – שופינג אונליין או שופינג בקניון

הקורונה אילצה אותנו להתרגל לקניות אונליין, אבל יש מי מאיתנו שמתגעגעים עמוקות לשופינג בקניון. לשני סוגי השופינג יש יתרונות וחסרונות משלהם, ועל אף הפחד הקמעונאי שחנויות פיזיות הולכות להעלם מהעולם, נראה שקניונים הולכים להישאר איתנו עוד זמן רב. 

 

היכולת למדוד

יש אנשים שלא אוהבים למדוד בגדים לפני שהם קונים אותם, וסומכים על טבלת המידות באופן עיוור. אבל זה לא המצב של כולם. יש אנשים שחשוב להם מאוד למדוד את הבגד לפני הרכישה ולא רוצים את ההתעסקות שבלקנות ולהחזיר. מי שמעדיף למדוד את הבגד לפני הקניה, יעדיף כנראה לעשות שופינג בקניון ולא אונליין. 

אתרי קניות אונליין כמובן מודעים לבעיה הזו בקניית בגדים, ולכן הם עובדים נמרצות על כל מיני פיטצ׳רים באתרים שלהם שיכולים לעזור לקונה להתאים את הבגד באופן מקסימלי. במרוצת השנים, המנגנונים האלה הופכים מתוחכמים יותר ולומדים להכיר סוגי גוף שונים, אבל עדיין לא מהווים תחליף מושלם למדידת הבגד בחנות. 

 

להרגיש את החומר 

אנשים שונים מרגישים אחרת כלפי חומרים שונים. יש אנשים שמאוד סובלים מגירוד של בדים מסוימים, אנשים שחשוב להם שהבד יהיה נושם ועוד אלפי העדפות אישיות לגבי החומר ממנו הבגד עשוי. בקניה בחנות פיזית, הקונה יכול למשש את הבגד, להרגיש אותו על הגוף ולדעת האם החומר נעים לו או לא. 

בקניה אונליין, סוג החומר מפורט לגבי כל פריט. מי שמבין קצת בחומרים או עושה מחקר קצר לפני, יידע איזה חומרים מתאימים למה שהוא רוצה ואיזה חומרים פחות. אבל, מי שלא מבין בזה, יכול להזמין בגד שיהיה מאוד לא נוח בגלל החומר שלו. 

 

חוויית הקנייה 

כל אחד אוהב לקבל חוויה שונה בקניה. יש אנשים שהמחשבה על הסתובבות בקניון היא בלתי נסבלת ורק רוצים לבצע את כל הקניות שלהם מהנוחות של הבית שלהם. לעומת זאת, יש אנשים שמאוד אוהבים את חוויית הקניה הפיזית, בה אפשר ללכת לקנות את הפריט ולחזור איתו הביתה בתחושת התחדשות. 

כשמזמינים אונליין, לפעמים יכול לקחת חודש עד שהפריט מגיע וההתרגשות ממנו נגוזה. כמו כן, אם קונים מספר של פריטים, לפעמים הם מגיעים בזמנים שונים ואין את התחושה הכיפית של לחזור הביתה משופינג עם מלתחה חדשה. 

 

שופינג עם חברות 

מי לא אוהב ללכת לשופינג עם חברות? מה יותר כיף מללכת ביחד לקנות בגדים, לייעץ אחד לשנייה, לבחור לוקים ביחד ועל הדרך לעשות יום כיף. למי שאוהב או אוהבת את החוויה הזו, קניות אונליין לא בהכרח יכולות לספק אותה. אפשר כמובן להתייעץ עם חברות בזמן הקנייה אונליין, אבל זו לא אותה חוויה כמו לבלות זמן ולבחור דברים ביחד. 

שופינג זה חוויה שמורכבת מהרבה אלמנטים, כולם משתנים כשבוחרים קניה אונליין או פיזית, ולכן חשוב לחשוב על החוויה הרצויה. 

שופינג אונליין או שופינג בקניון

אולי יעניין אותך גם