חיפוש

איך לעשות שופינג בצורה חסכנית וחכמה

אין על שופינג בעולם. הרגע הזה שאנחנו מחליטים להשקיע בעצמנו, משמעותי מאוד והשחרור בקנייה משובב נפש. אבל, לעיתים זה גם נלווה גם במועקה נפשית מסוימת. שופינג משמעו הוצאה כלכלית וזה לא תמיד משהו שנעשה בקלות. לאחר שהכסף שלנו יוצא על קיימות בסיסית, אנחנו מנסים לנצל את הרווח שנשאר בצורה החכמה והחסכונית ביותר. תתפלאו לשמוע, אבל גם שופינג יכול לשמור על הכיס שלכם. זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על החשקים שלכם, להיפך. שופינג חסכוני הוא כזה שיודע בדיוק מה אתם צריכים בחיים. אז איך תעשו שופינג מספק בצורה חסכנית? עם כמה טיפים תצאו למסע שופינג חכם וחסכוני.

 

קודם כל – סדר בבית

תסתכלו רגע מסביב. הבית עמוס בחפצים, הבגדים נערמים בארון ובמחסן נאגרים דברים שהשתיקה יפה להם. אנחנו שוחים בים של פריטים ותמיד נדמה לנו שאנחנו צריכים עוד. אנחנו בעולם שהאפשרויות בו הן בלתי מוגבלות. תמיד נדמה לנו שיש משהו שחסר לנו, כשבעצם, יכול להיות שמה שאתם צריכים נמצא מתחת לאף שלכם. אז, הדבר החכם והחסכוני לעשות הוא לפני הכל – סדר. אם אתם מעוניינים בשופינג למטבח, תפנו את הארונות ותגלו כלים נסתרים ושימושיים שהדודה נתנה לכם בחג. אם אתם מעוניינים בסוודר בצבע חדש, יכול להיות שתגלו סוודר דומה במעמקי הבגדים למסירה משנה שעברה. יש לכך שני יתרונות מרכזיים- קודם כל, תגלו מה באמת אתם צריכים לקנות. דבר שני, עשיתם סדר בבית. תודו לי אחר כך.

 

מבצעים

מדינת ישראל היא מהיקרות בעולם. לרוב, ההכנסה לא עולה על ההוצאות והרווח שנשאר לנו בסוף היום לא גבוה. אבל, זה לא מונע מאיתנו לעשות מסע שופינג. זה כיף ומרגש ללכת עם הרגש, אבל לפני שפשוט קונים, יש משהו שכדאי לחשוב עליו… למה לא לחכות? סוף עונה הוא החבר החדש שלכם. הרעיון שאפשר לחכות ולרכוש את אותו המוצר במחיר מציאה הוא מדהים. מעבר לחיסכון הכספי בשופינג בסוף עונה, ההמתנה ממקדת אותנו. נבין אם המוצר הזה שרצינו כל כך הרבה זמן, זאת אהבה אמתית או הידלקות רגעית. אין ספק שסוף עונה זאת רק ההתחלה. 

 

לקנות ביחד זה לא רק כיף

כולנו רוצים לעשות שופינג כמו בסרטים, ללכת בחבורה עם מלא שקיות, לצחוק ולהשתעשע מול המראה. שווה להיות בסרט הזה גם במציאות. מעבר ליתרונות של ההנאה, זה יגרום לכם לקנות בצורה יותר חכמה. כשבאים לשופינג עם סביבה תומכת ומפרגנת, אין סיכוי שתעשו קניה לא מוצלחת. כשאנחנו לבד מול המראה, החששות והמחשבות מציפות ולעיתים מטעות את שיקול הדעת. לכן, תמיד מומלץ לצאת לשופינג ביחד לקבל חוות דעת. זה רק יחזק אתכם. 

 

שופינג הוא אחת החוויות הכי כיפיות שיש. עם תיכנון נכון, סדר וחברה טובה, השופינג הבא שלכם יהיה גם חכם וחסכוני. בהחלט שווה, לא?

איך לעשות שופינג

אולי יעניין אותך גם