חיפוש

במה כרוך מידוף לחנויות בגדים?

עיצוב חכם הוא חלק אינטגרלי מאסטרטגיה שיווקית נכונה עבור חנויות בכלל ועבור חנויות בגדים בפרט. זה ידוע שאנחנו קונים עם העיניים וכדי ליצור קונספט משכנע שיגרום ללקוחות פוטנציאליים לבחור בחנות שלכם לרכישת פריטי אופנה, עליכם להכיר את פתרונות המידוף האפקטיביים והמרשימים ביותר לחנויות בגדים.

 

מידוף לחנויות בגדים – בחרו במידוף שנותן ערך

לפני שאתם מתחילים לשוטט בתוך ההיצע הבלתי מוגבל בתחום מידוף לחנויות, מומלץ שתערכו טבלה ובה תפרטו את צרכי החנות בשונים. לדוגמה: מדפים לחולצות, מדפים לחצאיות ומכנסיים, חללי תלייה, מדפים לנעליים, שולחנות תצוגה, מדפים לאקססוריז וחללי אחסון נוספים לפריטי לבוש ממגוון סוגים.

בנוסף, יש לקחת בחשבון תכנון מידוף למחסן החנות שיכלול מקום לקרטוני מסחר סגורים ולסחורה על פי דגמים ומידות. אין ספק כי תכנון מקדים מדויק יגרום לכם לניצול השטח בצורה המקסימלית.

 

מידוף חנויות בגדים – שמים דגש על הפן העיצובי

בתחום האופנה לאסתטיקה ולנראות חלל החנות יש רמת השפעה גבוהה על המכירות בפועל. במיוחד כאשר מדובר על אופנה נשית בה לקונספט עיצובי מרשים יש השפעה ישירה על רכישה.

חשוב להתאים את סוג המידוף המדויק לאופי החנות. מעצבים חנות בסגנון חדשני מודרני? הולכים על הספץ? יש להתאים גם את סוג המידוף לאווירה. בחרו במדפים בסגנון חלק ובקווים נקיים. קיימת עדיפות בבחירת צבעים על הקשת המונוכרומטית. אם החנות שלכם מעוצבת בסגנון רטרו עליז, מומלץ לבחור במדפי עץ משופשפים בציפוי צבעוני בגוונים פסטליים נעימים.

חנות לבגדי ילדים? העדיפו פתרונות מידוף בגוונים עליזים בשילוב איורי דמויות דיסני/בובות/דובונים. בהתייעצות עם מעצבי פנים, תוכלו להפוך את המידוף עצמו לריהוט דקורטיבי המהווה חלק משמעותי מעיצוב החנות ולא טלאי על עיצוב קיים.

ככלל, ככל שהמדפים יהיו מאורגנים ומעוצבים יותר, הם יזמינו את הלקוחות להתרשם ואף לבצע פעולות של רכישה. ניתן להזמין קיר חריצים המאפשר התאמת מדפים מודולרית לנוחות שימוש מרבית.

 

חומרים מומלצים למידוף חנויות בגדים

ההמלצה הכללית למידוף היא התאמת חומר המדף לאופי סחורה, זאת כדי לאפשר אחסון בטיחותי גם עבור מוצרים כבדים. בחנויות בגדים לעומת זאת, אין צורך בחומר חזק ועמיד באופן מיוחד, מכיוון שהמשקל המונח על המדף לרוב אינו גדול. מומלץ לבחור במדפי מתכת איכותיים על מנת שישמשו את החנות בטווח הארוך.

 

מדפים לחנויות בגדים – בוחרים איכות

כדי ליהנות מ'חיי מדף' ארוכים של המדף, מומלץ להזמין מידוף לחנויות בגדים רק מחברה אמינה המספקת מוצרי איכות, נותנת ייעוץ מידוף מקצועי ומעניקה אחריות על מוצריה. יתכן שעל מוצר איכותי יש לשלם יותר אולם בחיי העסק זו אינה הוצאה כי אם השקעה שעם הזמן תניב תשואה ותתברר כמשתלמת, שכן מידוף איכותי יחזיק זמן ארוך יותר ללא בלאי מה שימנע רכישה נוספת בעתיד.

בגדים תלויים

אולי יעניין אותך גם