חיפוש

טיפים ליום שופינג מוצלח

אין על הליכה בין חנויות, להתלהב מחלון ראווה, להרגיש את המוצר ולהתאהב בו. ימי הקורונה עצרו את מסע השופינג, אך זה ממש לא מונע מאתנו להתכונן ליום שאחרי. וזה אכן, בשמו השני – מסע. יש כאלו שחוויית השופינג יכולה להיות בשבילם חתיכת פרויקט. ובצדק, נדרשת הכנה ליום כזה. הכוחות הפיזיים והנפשיים שנדרשים לצלוח שופינג יכולים לעיתים להניא אותנו ולוותר מראש. בעזרת כמה טיפים גם אתם תוכלו ליהנות מיום שופינג כיפי וקליל ללא חשש.

 

קונים עם העיניים

מכירים את המשפט "אוכלים עם העיניים"? אז בשופינג זה בהחלט המצב. יום שופינג כיפי הוא כזה שהעיניים נהנות להסתכל ולראות שכל האפשרויות פתוחות בפניהן… ואיך עושים זאת? בשיטוט בין חנויות רבות ומגוונות. לרוב השופינג נותן לנו השראה, רעיונות וחידודים לגבי הקניות שאנחנו צריכים לעשות. לראות כמה שיותר מבחר ביום שופינג זה אפילו הכרחי. המבחר העצום לפעמים אפילו עושה סדר וממקד אותנו בקניה הנכונה לנו. תאכלו עם העיניים, זה בריא ועושה נעים. 

 

יוצאים לטיול

יום שופינג יכול להתפרס לאורך כמה שעות. אומנם הכותרת של המאורע היא מסע קניות, אבל בכמה שעות קורים עוד כמה דברים… הבטן מקרקרת, השלפוחית לוחצת והרגליים כואבות. אם נרגיש לחץ וחוסר נוחות בשופינג, כל החוויה תהיה פחות מהנה ומספקת. אז, פעם הבאה כשאתם יוצאים ליום כזה, תתייחסו אל הצרכים שלכם בהתאם. אם הליכה ארוכה מקשה עליכם, ודאו שיש מקומות נעימים לעצירה. המנוחה חשובה ותקל עליכם את ההמשך. אולי זה הרעב שעוצר אתכם מלהתקדם? חפשו בית קפה או מסעדה להפסקה. החנויות לא יברחו… אתם תיהנו מיום מלא בעניין וגם תהיו בכוחות מחודשים להמשך היום.

 

"בזבוזים" היא לא מילה גסה

אחד הדברים הכי כיפיים ביום שופינג מוצלח הוא הידיעה שאפשר להוציא כסף ברוחב לב. אל חשש, אף אחד לא אומר לכם להוציא סכומי כסף שלא באפשרותכם. ברמה הכלכלית חשוב לשמור על מאזן, כל אחד לפי התנהלותו ואורח חייו. אבל, אם כבר יצאתם ליום של הוצאת כסף, תקצו לכך סכום כסף שיאפשר לכם גם קצת להתפרע. אם נקנה ברגשות אשם, לא משנה כמה ננסה להכחיש זאת, משהו בתוצאה ייפגם. אז איך נצא לשופינג בלי לאבד את עצמנו? נחליט לשחרר. נרשה לעצמנו ביום כזה  לקנות את הדברים שאנחנו לא קונים בדרך כלל. תאמינו או לא, אבל פעולת השופינג אפילו בריאה לכם. החדווה והשמחה בחוויית הקנייה משחררת אנדורפינים, הורמון חשוב לשיפור המצב רוח. אצל רוב האנשים ההתלבטויות עוצרות מהתקדמות והשגת מטרות. אז נכון, מה זה שופינג לעומת החלטות ברומו של עולם. אבל החיים מתחילים כשאתם עושים משהו לעצמכם. כמו שופינג, למשל.

שופינג מוצלח הוא חוויה לכל החושים, תנו לעצמכם את הזמן להשקיע ביום שהוא כולו שלכם. אתם עוד תודו לי ולעצמכם אחר כך. 

טיפים ליום שופינג מוצלח

אולי יעניין אותך גם