חיפוש

איך משלבים נעלי UGG בצורה נכונה במלתחה?

נעלי UGG הן בחירה פופולרית, מלאת סטייל והכי חשוב – נוחה בטירוף לכל ארון בגדים. או מגירת נעליים. UGG אמנם נראים נהדר עם כמעט כל בגד, אבל עדיין חשוב ללמוד ולדעת איך לשלב נכון נעלי UGG במלתחה שלך. שילוב נכון והרמוני של הנעליים עם הלוק יכול לעזור לך ליצור מראה שיקי בטירוף במינימום מאמץ, לא משנה לאיפה את הולכת. 

 

איזו נעל את רוצה לשלב במלתחה?

הצעד הראשון בשילוב נעלי UGG עם המלתחה שלך הוא להבין איזה סוג של נעלי UGG יש לך. נכון, זה נשמע מצחיק אבל אם נחשוב על זה רגע – נעלי UGG מגיעות במגוון סגנונות, ממגפונים קלאסיים ועד נעלי בית נעימות. המגוון הזה של הסגנונות למעשה מאפשר למצוא את נעל ה-UGG המושלמת לכל תלבושת.

אָרוֹן בְּגָדִים

אז יש דגם אוניברסלי?

ברור שאין דגם אחד שמושלם להכל, אבל סביר להניח שעם נעלי הבית המדהימות שלהם, לא תוכלי ללכת לשום מקום; אולי רק לבית של חברה. אז, אם את מחפשת נעל קז'ואלית, כלומר, ליום יום אתה יכולה לבחור בזוג מגפונים או בנעל ה״כפכף״ היחודית שכבשה את כולן. אם את מחפשת נעל ״רצינית״ יותר, את יכולה לבחור זוג מגפיים של UGG. כלומר, לא את המגפונים הקצרים והקלילים.

 

התאמה מקסימלית

לאחר שזיהית את סוג נעל ה-UGG שברצונך לשלב עם המלתחה שלך, הגיע הזמן להתחיל לחשוב כיצד לעצב את התלבושת שלך סביבן. באופן כללי, נעלי UGG נראות נהדר עם תלבושות פשוטות של קלאס באפס מאמץ. כל מה שמשדר ״לא התאמצתי״ אבל בסטייל – כגון ג'ינס וחולצת טישרט בייסיק שמונחת יפה.

 

UGG ושמלות

ניתן לנעול אותן גם עם שמלה או חצאית אך יש לוודא שהסגנונות תואמים. כשאת בוחרת את נעלי ה-UGG הבאות שלך, חשבי על הצבעים והדוגמאות שיש לך בארון הבגדים, עם מה את הולכת ומה יתאים לך בדיוק ובחרי זוג נעליים שישלימו את הצבעים והדוגמאות הללו ככה שתוכלי לנעול את הUGG היפות שלך כמעט בכל לוק שתצרי.

 

טיפים נוספים

  • ראשית, מומלץ מאד להמנע מללבוש נעלי UGG עם תלבושות מגושמות או רשמיות מדי. מכיוון שכפי שציינו, נעלי UGG נועדו להיות נינוחות ונוחות, כך שהן נראות הכי טוב בשילוב עם פריטי לבוש נינוחים יותר.
  • שנית, חשוב לקחת בחשבון את הצבעים והדוגמאות של נעלי ה-UGG שלך כשאת בוחרת מה ללבוש בבוקר ולשלב איתן.
  • לבסוף, חשוב לזכור את המראה הכללי. נעלי UGG הן דרך מצוינת להוסיף טאצ׳ נעים ונוח לאאוטפיט, אך ניתן בקלות לגרום לכל לוק להראות מגושם אם לא מקפידים על הכללים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין כל ספק כי על ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה, תוכלי ליצור לעצמך את האאוטפיט המושלם, המסוגנן ו אופנתי ביותר. שילוב נכון של ביגוד מתאים עם נעלי UGG יכול להיות שיקי ברמות וקזואלי. אנחנו בטוחים שתוכלי לשלב בקלות כל נעל UGG עם המלתחה שלך וליצור מראה קלאסי ונינוח.

ארון נעליים

אולי יעניין אותך גם