חיפוש

תכשיטים הם לא רק לנשים – תכשיטים לגברים שאתם חייבים להכיר

העידן הנוכחי גרם לרבים מאתנו להבין שההבדלים בין גברים לנשים מטשטשים באופן משמעותי. הכוונה כמובן לטשטוש שנוגע לפריטי הלבוש היום יומיים והאקססוריז. שכן, כיום, אנו רואים לא מעט גברים שלובשים חצאיות, מורחים לק ועונדים תכשיטים שנחשבים לנשיים.

עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק איזה תכשיטים מוצעים כיום לגברים שכל אחד ואחת חייבים להכיר בהם. חזרנו עם ממצאים מעניינים ואנו מזמינים אתכם להכיר אותם מקרוב.

 

התכשיט  ה – 1 שמתאים גם לגברים: עגילים

אי אפשר לכתוב מדריך שמציג את התכשיטים שהם לא רק נשיים מבלי לציין את העגילים. בעבר עגילי יהלומים למיניהם היו נחשבים לנשיים בלבד. היום, יש לא מעט גברים שעונדים עגילי יהלום צמודים יוקרתיים. ראוי לציין כי יש גם גברים אמיצים שבוחרים לענוד עגילים ארוכים עם יהלומים או עגילי חישוק. מדובר כמובן בגברים בעלי סטייל ייחודי. מבחר העגילים לא מסתיים כאן. שכן, יש מי שעונדים גם עגילים מהסוגים הבאים:

  • נזמים
  • עגילי הליקס עגולים
  • עגילי פנינים ועוד

שעוני יוקרה לגבר

התכשיט  ה – 2 שמתאים גם לגברים: צמידים ושעונים

התכשיט השני שמתאים לא רק לנשים, אלא גם לגברים הוא צמיד. גם פה יש מגוון רחב מאוד של צמידים שיכולים להתאים לגברים. בתור התחלה, ראוי לציין את הצמידים שעשויים מעור, זהב או כסף. יש גם צמידים שיש בהם שעונים מובנים ויש כמובן מגוון עצום של שעוני יוקרה לגבר שמעוצבים לא פעם כחלק מצמיד זהב יוקרתי.

 

התכשיט  ה – 3 שמתאים גם לגברים: שרשראות

התכשיט השלישי שאפשר לראות לאחרונה על צווארם של גברים רבים הוא השרשרת. המבחר העצום של השרשראות שקיים היום בשוק מאפשר לכל גבר לבחור את הסטייל המתאים לו ביותר. בעבר היו גברים בודדים שענדו שרשראות זהב או כסף, היום התופעה הפכה להיות נרחבת ביותר. כך שיש מי שעונדים שרשראות עם תליונים מסוגים שונים, למשל תליוני אבני חן, תליוני זהב וכסף.

שעוני יוקרה לגבר

בחירה נכונה בתכשיט לגבר – כך תעשו זאת נכון

אם הגעתם לכאן כדי לקבל השראה לרכישת תכשיט חדש לגבר, כדאי שתדעו כי עליכם לבצע את הבחירה שלכם בתבונה. בשלב זה אתם יודעים שיש מגוון רחב מאוד של תכשיטים, כך שאתם צריכים לדעת מראש מה הסגנון שלכם. ההמלצה שלנו היא להיכנס לאתרים של תכשיטים ולהסתכל על הקטלוגים השונים.

כך תוכלו לקבל השראה ולראות את השילובים של התכשיטים השונים והשעונים על גבי הדוגמנים. זו הדרך הטובה ביותר לדעתנו לבחור את התכשיטים המתאימים עבורכם ביותר.

 

לסיום

עכשיו גם אתם יודעים שנכון להיום, תכשיטים הם לא רק לנשים. שכן, גם גברים יכולים להתקשט באקססוריז יוקרתיים שמשדרגים כל לוק. כעת, יש בידיכם את האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתבחרו את התכשיטים המתאימים עבורכם.

שעוני יוקרה לגבר

אולי יעניין אותך גם