חיפוש

איך למצוא יהלומים במחיר שפוי?

תמיד חלמת על תכשיט יהלום אך לא יכולת להרשות אותו לעצמך? מחירי תכשיטי היהלומים יכולים לעתים להרקיע שחקים ובכל זאת אנחנו רואים יותר ויותר אנשים עונדים אותם. אז מה הסוד? וכיצד ניתן למצוא יהלומים במחיר שפוי? המשיכו לקרוא וגלו!

 

מדוע יהלומים הם כל כך יקרים?

נשאלת השאלה איך אבן כל כך קטנה עולה כל כך הרבה? התשובה לכך היא הנדירות של היהלומים. תהליך ייצור היהלומים בטבע הוא תהליך שלוקח אלפי שנים ולכן היצע היהלומים הוא נמוך מאוד ביחס לביקוש עבורם – ומכאן המחיר הגבוה.

איך מוצאים פתרון לבעיה הזו? התשובה היא יהלומי מעבדה! קיימים מקומות רבים המציעים תכשיטים משובצים ביהלומי מעבדה כמו למשל חברת New Diamond המציעה מגוון תכשיטים בכל הסגנונות.

 

מה הם יהלומי מעבדה?

יהלומי מעבדה הם יהלומים הנוצרים באופן מלאכותי על ידי האדם. יהלומי מעבדה הם פתרון מעולה לבעיית ההיצע של היהלומים שכן הם מאפשרים לייצר יהלומים בימים ספורים, בניגוד לתהליכים בטבע שלוקחים אלפי שנים.

יהלומי המעבדה הם בעלי הרכב כימי זהה ליהלומים הטבעיים והם מיוצרים בקפידה על ידי יהלומנים מקצועיים המכירים היטב את תכונות היהלום.

 

האם המחיר משפיע על האיכות?

שאלה זו עולה לא פעם ולא פעמיים. אנשים נוטים לחשוב כי העובדה שהיהלום זול יותר אומר שהוא פחות איכותי או פחות נחשב. חשוב להבין כי אין שום הבדל בין יהלום טבעי ליהלום מעבדה, והפער במחיר נובע מזמני העבודה ולא מרמת היהלום או האיכות שלו.

יהלום מעבדה הוא בעל אותה רמת חוזק כמו כל יהלום ואין שום חשש שהוא לא יחזיק מעמד ברמה שהייתם מצפים מיהלום.

 

איזה סוגי תכשיטים ניתן לקנות בשיבוץ יהלומי מעבדה?

יתרון גדול של יהלומי המעבדה הוא שניתן לעבד אותם בהתאמה אישית ובכך ליצור יהלום בכל צורה שיתאים לכל תכשייט שרק תרצו. בין אם אתם מעוניינים בטבעת עם יהלום מרובע, או בתליון עם יהלום בצורת לב, באמצעות יהלום מעבדה תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים!

בזכות המחיר הזול של יהלומי מעבדה ניתן לקנות גם תכשיטים המשובצים במספר יהלומים או ביהלומים גדולים יותר, במחיר שפוי לחלוטין ובלי צורך להוציא סכומים מטורפים.

 

יהלומי מעבדה – בחירה טובה לך ולסביבה

האם אי פעם חשבתם על התהליכים מאחורי ייצור היהלומים הטבעיים? מדובר בתהליך הכולל כרייה מפרכת באדמה ובמקומות רבים בעולם העבודה הזו נעשית בתנאים ירודים מאוד. כאשר רוכשים יהלום מעבדה אפשר להיות בטוחים כי הוא נעשה עם פגיעה מינימלית בסביבה ובאדם המייצר אותו, וזוהי בעצם גם בחירה הרבה יותר הומנית.

בפעם הבאה שאתם חושבים על קניית יהלום קחו בחשבון את כל הגורמים היכולים להשפיע על ההחלטה שלכם. כפי שאתם מבינים ליהלום מעבדה יתרונות רבים וחסרונות מועטים, ומדובר בדרך נהדרת להשיג יהלום במחיר שפוי.

יהלומים

אולי יעניין אותך גם