חיפוש

עגילים ונהנים – כל הטרנדים הכי חמים לחורף

טרנדים של עגילים לחורף מתאפיינים לעתים קרובות באמירות אופנתיות נוקבות אשר משקפות את השילוב של מזג האוויר החורפי, בין אם הטרנד העונתי נוטה להיות של צבעים חיים או כהים יותר. עגילים אשר מיועדים באופן ספציפי לחורף בדרך כלל עשויים מחומרים כבדים אשר כוללים מתכת, אבני חן ואפילו עץ, שיכולים לייצר לוק רלוונטי של שיקי.

 

אז למה דווקא טרנדים של חורף?

הסיבה מדוע בחורף יש טרנדים של עגילים אשר שונים מהעגילים אשר עונדים בקיץ, נובעת מכך שזו דרך מצוינת להוסיף רובד נוסף של סטייל ותחכום לכל בגד. ניתן לענוד עגילים כמעט עם כל תלבושת, מלבוש קז'ואלי יותר ועד רשמי. יתרה מכך, הם יכולים לעזור להביע את עצמכן באופן אישי באמצעות התלבושת.

הצבעים של עגילי החורף יכול להשתנות מאד, כאשר כמה צבעים פופולריים יותר מאחרים. צבעים פופולריים עבור עגילי חורף כוללים עגילי יהלומים, זהב, כסף, זהב ורוד, שחור ולבן. עגילי חורף רבים מעוטרים גם באבני חן, פנינים וקישוטים אחרים לתוספת נצנוץ וברק.

עגילי יהלום

עגילי החישוק

עגילי חישוק הם למעשה אחד הטרנדים הפופולריים לאורך כל השנה. עם זאת, דווקא בתקופות החורף אפשר למצוא וריאציות יותר נועזות שלהם כגון עגילי חישוק אשר כוללים את הצבעים זהב וכסף, אבל מעוטרים באלמנטים נלווים כמו עיטורי יהלומים שחורים, אבני חן צבעוניות ועוד.

טרנד נוסף וחדש בתחום הזה הוא הכפלת החישוקים ועירוב של מספר גדלים, במידה שיש לכם יותר חורים מזוג. אנחנו ממליצים לכם לאמץ את הטרנד הזה למראה יפה ויום יומי.

 

עגילים צבעוניים צועקים

החורף הוא תקופה במסגרתה אנשים נוטים ללבוש צבעים כהים יותר כדי להתאים את עצמם למזג האוויר הקודר. אנחנו מתים על הצבעים הכהים, אבל ממליצים לכם בחום כדי לדעת איך לשבור אותם כדי שהלוק שלכם לא יראה זהה ומונוטוני. לכן, אפשר להכניס צבעים ססגוניים, אשר ישקפו את האופי השובב שלכם ויוכלו לגוון אתכם לעומת אחרים.

עגילי יהלום

עגילים לא תואמים

טרנד העגילים הבלתי תואמים הוא אחד הטרנדים החזקים בשנת 2022-23. אנחנו חייבים לציין שלמרות שאנחנו אוהבים את הטרנד המיוחד הזה לאור היותו שובב, בלתי צפוי ומיוחד, הוא לא המלצה גורפת עבור כולכם. אם בכל מקרה אתם רוצים להתנסות בזה, אנחנו ממליצים לכם לקנות שני סטים אשר יכולים להיות קשורים אחד לשני למרות שהם לא מרכיבים את אותו הסט, אבל גם להשלים לסט אחיד, במידה שתחליטו שההתנסות בטרנד הזה הספיקה לכם ואתם לא מעוניינים לאמץ אותו לאורך זמן.

 

לסיכום

להיות טרנדיים בחורף זה אחד הדברים הכיפיים לעשות, במיוחד מכיוון שלהתלבש בחורף עשוי להיות קצת משעמם כי יש נטייה להשתמש בגוונים כהים לבגדים. לכן, אנחנו כאן כדי לעדכן אתכם על כל הטרנדים החמים ולוודא שאתם יודעים מה הפריטים שווה לכם לרכוש לקראת העונה הארוכה הזו.

עגילי יהלום

אולי יעניין אותך גם