חיפוש

לוקים מגניבים לחורף סגרירי

כשהקיץ הוא העונה השולטת לאורך השנה, שמים כפכפים, זורקים גופייה ומכנסיים ואין יותר מדי התלבטות. פרקטית, זה נוח כשאין יותר מדי בלבול. הכל טוב ויפה, אבל.. מה הכיף בזה? כמה אפשר ליהנות מהמשחק בין הפריטים האלו? בחורף יש הזדמנות לעוף עם הסטיילינג!  רוחות, גשם ושלג הם הזדמנות לשחק בארון. אז איך עושים את זה בכיף, בקלות ובסטייל? קבלו כמה טיפים לארון חורף שלכם.

 

החורף ממש לא צריך להיות אפרורי

צבעי החורף לרוב קלישאתיים. שנים שהאופנה החורפית שמוכרים לנו בחנויות נעה בין פריטים בשחור, אפור וחום. אין עם זה בעיה, כמובן, אבל האופנה של 2021 ממש לא מתכוונת להישאר בגבולות האלו. לרוב צבעוניות מקושרת לנו עם שמש, ים ופריחה של קיץ.  אחרי שבשנים האחרונות התחילה להתפתח מערכת יחסים בין גווני הצבע ה"קיציים" לפריטי החורף, השנה זה הגיע לשיא בחליפות פוטר תואמות , צעיפים וסוודרים בצבעים מרגשים. אם פעם אלה היו רק האקססוריז הקטנים שקיבלו את תשומת הלב, עכשיו אלה פריטי הלבוש המרכזיים. תזרקו צבע לאפרוריות שבחוץ.

 

לדלג בשלוליות בסטייל

גשם זאת ברכה וכולנו אוהבים לראות טיפות מים זולגות על החלון עם שיר מנחם ברקע. אבל לצאת החוצה ולהתמודד איתו –זה כבר סיפור אחר לגמרי. הרבה פעמים, היציאה החוצה היא כמו מבצע צבאי. כשבוחרים מה ללבוש צריך לקחת בחשבון משתני מזג אוויר שיכולים להשפיע ולהרוס לנו את כל היום. אז איך מתכוננים ליציאה מהבית בכיף, קלות ובסטייל? הסוד הוא להשתמש בפריטים שעוצבו בדיוק לכך. למשל, מעיל גשם. יש את מעיל הגשם ה"פלסטיק" הצהוב שכולנו זוכרים, שהיום הולך חזק באופנת רחוב. בשילוב עם מגפי "שלוליות" באותו צבע או בצבע משלים, השלוליות לא יוכלו להתעלם מכם. עוד מעיל גשם בשמו המפורסם, הוא מעיל הטרנץ'. מעיל דק ומעוצב בבז' קלאסי, עמיד לרטיבות ונותן ניחוח אירופי לכל הלוק. הוא מיועד בעיקר למי שאוהב לדלג בגשם, והקור זה פחות העניין. העיקר שתצאו לגשם ללא חשש ובסטייל המדויק לכם.

 

גם אנחנו יכולים להיות איש שלג

כמו שאלזה ואנה מתנהלות בדרך קסם בשלג, כך גם אנחנו יכולים. אז נכון, כמעט ולא יורד שלג במדינתנו הקטנה אך במקרי קור קיצוניים או בימי שלג שמרגישים לרגע כאילו אנחנו בשוויץ, כיף להתלבש בהתאם. קודם כל חשוב לתת חום מתחת לבגדים בגטקס וגופייה. אחרי שדאגנו לטמפרטורה, אפשר לעוף על הפריזורה. במעילי הפוך למשל. המעילים הנפוחים והמחממים כבר מזמן הפכו למעוצבים והם שולטים באופנת הספורט בשנים האחרונות. מעיל כזה עם ג'ינס או מכנסיים בצבע משלים, דופקים הופעה קז'ואלית ונטולת מאמץ. 

בחורף אין שום בעיה להתלבש בצורה אופנתית. תזכרו שאין הגבלת צבע, דוגמא או גזרה. מה שחשוב זה לא לפחד מהאפרוריות והקור שבחוץ, הלבוש שלכם יעזור לכם לצלוח את החורף הזה, בקלות ובסטייל.

לוקים מגניבים לחורף

אולי יעניין אותך גם