חיפוש

כך תשמרי על סטייל ביתי אופנתי גם בימי החורף הגשומים בבית

החורף יכול להיות תקופה קודרת בשנה, עם שמיים אפורים וגשם שנדמה שלעולם לא נגמר. אבל רק בגלל שמזג האוויר בחוץ קודר, זה לא אומר שגם המלתחה שלך חייבת להיות כך. עם כמה שינויים פשוטים תוכלו לשמור על סגנון אופנתי גם בימי החורף הגשומים ביותר. במאמר זה, נדון כיצד לשלב צבע, מרקם ודוגמא בארון הבגדים שלך, כיצד לשלב שכבות הן לסגנון והן לתפקוד, וכיצד לעצב אקססוריז לתוספת כישרון. כמו כן, נסתכל מקרוב על הטרנינגים אופנתיים כדוגמה לפריט לבוש רב-תכליתי ומסוגנן לימי חורף גשומים.

 

שילוב צבע, מקרם ודפוס

אחת הדרכים הפשוטות ביותר להוסיף חיים לארון הבגדים שלך ביום חורף אפור היא על ידי שילוב צבע, מרקם ודוגמא בבגדים שלך. ניתן להשיג זאת באמצעות שימוש בצעיפים, כובעים וכפפות בצבעים בהירים ונועזים, שיוסיפו אנרגיה למראה שלך. טקסטורות כמו קשמיר וצמר יוסיפו תחושה של חמימות ונעימות, בעוד שדוגמאות כמו משובצות או פסים יכולים להוסיף עניין ומשיכה ויזואלית לארון הבגדים שלך.

 

שכבות עבור סגנון ותפקוד

שכבות היא המפתח לשמירה על חום ומראה מסוגנן בימי חורף גשומים. השקיעו במעיל באיכות טובה ושלבו אותו עם סוודר או סווטשירט לתוספת חום. שכבו חולצה עם שרוולים ארוכים מתחת לסוודר או הוסף אפוד לתוספת מרקם ועניין. צעיף או פונצ'ו הם גם דרך מצוינת להוסיף שכבה נוספת של חום וסטייל.

גבר

אביזרים לתוספת

עיצוב אביזרים הוא דרך מצוינת להוסיף כישרון לארון הבגדים שלך ביום חורף גשום. שרשרת סטייטמנט או עגילים יכולים להוסיף פופ של צבע ועניין לתלבושת פשוטה, בעוד תיק או תיק מסוגננים יכולים להוסיף נופך של תחכום. כובע או מטרייה יכולים לא רק להוסיף אלמנט אופנתי אלא גם להגן עליך מפני הגשם. זוג מגפיים או מגפי גשם יכולים להיות גם בחירה מסוגננת ופרקטית לימים גשומים.

 

טרנינג פוטר אופנתי

טרנינג פוטר אופנתי לנשים של SEESTARZ הוא פריט לבוש רב תכליתי ומסוגנן המושלם לימי חורף גשומים. עשוי מבד רך ונוח, הטרנינג הזה נועד לשמור על חום ויבש. הוא כולל מראה אופנתי למדי שרק מוסיף לפונקציונליות שלו. הדבר המשמעותי ביותר בטרנינג הזה הוא שניתן ללבוש אותו לבית, אבל גם לצאת איתו לאור היותו מסוגנן וייחודי. כל זאת, הופך אותו לבחירה אופנתית לכל אירוע.

 

לסיכום

שילוב של צבע, מרקם ודוגמא, שכבות לסגנון ותפקוד, ואבזור לתוספת, הם כל הדרכים הנהדרות לשמור על סגנון אופנתי גם בימי חורף גשומים (מעטים ככל שיהיו בחורף החמים של ישראל). טרנינג הפוטר האופנתי לנשים של SEESTARZ היא דוגמה לפריט לבוש רב תכליתי ומסוגנן שניתן ללבוש בכל אירוע והוא מושלם לשמירה על חום, יובש ובעיקר סטייל. טיפ מאיתנו – אל תתני לגשם לגרום לך לצאת מהסטייל, אלא השתמשו באקט של החורף ותגרמו לו לעבוד בשבילכם.

טרנינג פוטר אופנתי

אולי יעניין אותך גם