חיפוש

החורף זה הזמן להתלבש! כל הטרנדים החמים לחורף

כל פאשניסטה אוהבת את החורף, אז נכון, השיזוף יורד וקצת אפור וקריר, אבל תאכלס, הלוקים הכי שווים שיש מגיעים אלינו בחורף. אספנו לכם את כל הטרנדים הכי חמים לעונה הקורבה.

 

גם העונה הוא מגיע, הגורמט

צמידי גורמט מלווים אותנו כבר לא מעט זמן והאמת? אנחנו מתים על זה. צמיד כסף לאישה יכול להיות קצת גס ונוטף סטייל והגומרט הוא דוגמא נהדרת. תכשיטי 925 כסף מלווים אותנו כבר שנים רבות ובשילוב עם עיצוב צמיד החוליות העבה מדובר על השילוב המושלם.

צמיד מומלץ: דגם קאיה של Panda 925

 

הוינטג' חזר אלינו

הישר מהעבר, צמידי כסף 925 בשילוב אבני חן, בצבעים ירוק או כחול הפכו בין לילה לטרנדים. ירוק הוא הצבע ה-חם של העונה ואפשר לראות אותו מגיע אלינו בקולקציות של מותגי האופנה הגדולים בעולם וכן, גם בתכשיטים.

צמיד מומלץ: אם בא לכם לשדר סטייל צמיד אגת של Panda 925 בהחלט יעשה את העבודה.

 

פנינים ונהנים

אין ספק שהכוכב העולם והמפתיע של העונה הוא הפנינים, שהגיעו אלינו כבר בקיץ האחרון ואפילו חצו מגדרים והגיעו גם לגברים. גם בחורף נשארים איתנו, יפים ובוהקים מתמיד.

צמיד מומלץ: לנשיות לצד תחכום, אנחנו ממליצים על צמיד ביאנקה של Panda 925  השילוב המושלםל בין כסף 925 לבין פנינים אלגנטיות ויפות.

 

בלי עין הרע

סמלים שונים של עין הרע, הפכו לפופולאריים במיוחד. זה יכול להיות בדגם חמסה, בצורה עין, בשרשרת או בצמיד. יש כאלו שאפילו משלבים לצד הצמיד הזה, צמיד אדום ברכה, כן כן כמו שקונים בירושלים.

צמיד מומלץ: צמיד Glass מכסף 925, של Panda 925 הוא הבחירה המושלמת. הוא לא רק יפה וטרנדי, הוא גם משולב באבנים שחורות, שגם פופולאריים במיוחד העונה.

 

אבני החן קטנות

הסמל לאנרגיה הקיימת בעולם, ליסודות ולחיבור אמיתי לטבע, אבני החן. אני החן ללא ספק תופסות מקום העונה במגוון רחב של תכשיטים, עגילים, צמידים לרגליים ועוד. אבני החן הן סמל לאנרגיה בתרבויות רבות והן מתקשרות לתכונות אנרגטיות שהיית רוצה להכניס לחייך. נהוג לשבץ אבני חן גם בטבעות.

צמיד מומלץ: צמיד Chick של Panda 925, משלב אבני חן בצבעים של תכלת וירקרק. בחצי השני של הצמיד, משולבות חוליות כסף 925, שמעניקות מראה יותר אלגנטי לאבנים, מה שהופך אתה הצמיד למושלם.

 

לסיכום

עונת החורף מביאה איתה כמה טרנדים חדשים וגם כמה טרנדים שנשארים איתנו כמה עונות. צמידי הגורמט במשך שנים נחשבים לטרנדיים במיוחד. אליהם הצטרפו בשנה האחרונה גם טרנד הפנינים (שחוזר כל כמה שנים) וצמידים עם עיצובים המסמלים הגנה מעין הרע.

לצד הטרנדים המוכרים, התווספו גם טרנדים מפתיעים, כמו צמיד חן גדולות בצע ירקרק, או צמיד אבנים חן קטנות שהפכו לנפוצים במיוחד.

צמיד יהלומים

אולי יעניין אותך גם