חיפוש

תיק לבית הספר – מהם המותגים המובילים בשוק

אחרי שבמשך חודשים ארוכים הילדים לא היו צריכים תיק לבית הספר, הגיע הזמן לרענן את רשימת המותגים השווים ביותר לקנית תיק לבית הספר. 

 

SPRAYGROUND

ספרייגראונד היא חברת תיקים פופולרית מאוד בקרב ילדים ומתבגרים. יש להם תיקים צבעוניים עם הדפס משוגעים שמתאימים לקהל צעיר ומגניב. התיקים מעוצבים בסגנן סטריט וור ומתאימים למי שרוצה תיק נועז במיוחד. התיקים מתאימים גם לבנים וגם לבנות, ישנם הדפסים מגוונים שמתאימים לתחומי העניין של ילדים היום. לתיקים יש תמיכה אורתופדית מעולה לגב. 

 

OUTDOOR

אאוטדור היא חברת תיקים ותיקה ובולטת בשוק. מוצריהם נעים מתיקים לבית הספר, תיקי גב לטיולים וקלמרים וארנקים. בין עיצוביהם ניתן למצוא תיקים חלקים ותיקים עם הדפסים מדליקים וצעירים שיתאימו לילדים במגוון רחב של גילאים. לתיקים של אאוטדור יש תמיכה אורותפדית מעולה וניתן לשאת בהם גם מחשב נייד. 

בין תיקי אאוטדור ניתן למצוא תיקי גב רגילים וגם תיקי גב על גלגלים, שמתאימים במיוחד לילדים קטנים שמתקשים לסחוב תיק גב כבד עם הרבה ספרים וציוד. 

 

KALGAV

קלגב היא חברה ותיקה לתיקי בית ספר. התיקים שלהם מתאימים במיוחד לילדים קטנים. יש להם מגוון רחב ביותר של תיקים עם גלגלים המתאימים גם לבנים וגם לבנות. בין הדפסי המותג ניתן למצוא הדפסים של דמויות דיסני, הלו קיטי וגיבורי על. התיקים הם קטנים יחסית ולא יתאימו בהכרח ליד שצריך לקחת מחשב לבית הספר. אבל, כאמור, הם מתאימים לגילאים קטנים יותר. 

 

Anello

אנלו היא חברת תיקים יפנית שכבשה את ישראל. התיקים שלה מאוד מינימליסטים ומתאימים למבוגרים וילדים כאחד. בתיקים של אנלו יש מקום למחשב נייד והם מגיעים בגדלים שונים. התיקים הם חלקים, בעלי עיצוב חלק ונקי, לכן יתאימו לילדים גדולים יותר או מתבגרים ולא בהכרח לילדים קטנים. התיקים של אנלו מתאפיינים ברצועות שמאפשרות לנשוא אותם גם כתיק tote ולא רק כתיק גב. 

 

Kipling

קיפלינג היא חברה בלגית ותיקה ואיכותית. קיפלינג נוסדה בשנות ה-80 וידועה במחזיק המפתחות בדמות קוף שמגיע עם התיקים שלה. לקיפלינג מגוון רחב ביותר של תיקים, ארנקים וקלמרים. בשנים האחרונות הם מייצרים גם תיקים בהדפסים צעירים וצבעוניים שמתאימים לבית הספר. התיקים של קיפלינג מגיעים בגדלים שונים ובעלי תמיכה אורתופדית שונה לפי סוג התיק.  

 

Doughnut

גם דונאט, כמו אנלו, מתאפיינת בתיקים מינימליסטיים שיתאימו יותר לתלמידי תיכון או למבוגרי. התיקים שלהם איכותיים ושיקיים ומגיעים בגדלים ובצבעים שונים. העיצוב של תיקי דונאט מתאפיין בשילוב רצועות עור חומות. התיקים דומים יחסית לאלו של חברת אנלו, אבל בעלי מגוון צבעוני רחב יותר. 

 

לסיכום

תיק גב הוא מוצר שילווה את ילדכם זמן רב ובאופן יומיומי. לכן, חשוב לבחור תיק איכותי בעל תמיכה אורתופדית טובה למען בריאות ילדכם. 

תיק לבית הספר

אולי יעניין אותך גם