חיפוש

מה עדיף – פאוץ' או תיק צד קטן

פאוצ׳ים כבשו בסערה את מסלולי האופנה הגדולים בעולם וכך גם את רשתות האופנה והרחובות. אבל, בואו לא נשכח את חבריהם הוותיקים, תיקי הצד. תיקי צד מלווים אותנו שנים רבות ולא מאוימים מחזרתו של הפאוץ׳ לחיינו. אז מה עדיף? 

 

התאהבות חולפת 

פאוצ׳ים, בשונה מתיקי צד, נכנסים ויוצאים מהאופנה. הם היו בשיאם האופנתי בשנות ה-80 וה-90 ואז עברו להיות נחלתן של אימהות שיוצאות לג׳וגינג. בשנים האחרונות הם חוזרים לשיאם וכובשים את בירות האופנה השיקיות ביותר. תיקי צד לעומת זאת, בגלל אופיים המגוון, מלווים אותנו שנים רבות. 

דבר זה יכול להשפיע על הבחירה בקנית פאוץ׳ או תיק צד, שכן לא כולנו רוצים לקנות פריט שעתיד לצאת מהאופנה בקרוב. לתיקי צד יש אופי פחות טרנדי ויותר יציב. תיק צד שנקנה לפני כמה שנים יכול להישאר רלוונטי זמן רב. 

 

נוחות מול מראה 

פאוץ׳ הוא פריט נוח למדי, אפשר לכרוך אותו מסביב למותניים או באלכסון על הגוף. כך או כך, הוא מהווה אביזר מאוד נוח לנשיאה של כמה חפצים קטנים. אבל, פאוץ׳ מייצר מראה מסוים שלא מתאים לכל מאורע. יש לו מראה סטריט וור, ולא היה מתאים למשל לראיון עבודה. כמו כן, הפאוץ׳ מוגבל במקום. הוא מעין ארנק גדול שכרוך עלינו. 

תיק צד לעומת זאת, יכול להראות אלגנטי מאוד והרבה פעמים להכיל גם כמות גדולה יותר של חפצים. אם אתם הולכות או הולכים לראיון עבודה או לכל סביבה יותר מקצועית, עדיף ללכת עם תיק צד ולא עם פאוץ׳. לפאוץ׳ יש מראה קזו׳אלי, בעוד שתיק צד יכול לספק סגנונות שונים של מראה ולהראות בוגר יותר. 

 

התאמה לסגנון האישי 

כאמור, פאוצ׳ים ותיקי צד מייצרים מראה שונה לחלוטין. המראה שלהם לא מתאים לכל אחד ואחת. לפאוצ׳ים יש מראה צעיר ומעודכן, על גבול ההיפסטרי. כמו כן, הם מתאימים למראה יותר אורבני ופחות מתאימים למי שיש לה או לו סגנון יותר מחויט למשל. תיקי צד יכולים להתאים כמעט לכל מראה, אבל לפעמים יכולים להראות מעט רציניים מדי או מחויטים מדי. 

כל אחת ואחד צריכים לחשוב מה מתאים יותר לסגנון האישי שלהם, או לסגנון שבא להם לשדר באותו יום. לא חייבים להתחייב לאביזר אחד ואפשר לשלב ביניהם. יש ימים שבהם תרגישו שבא לכם יותר פאוץ׳ וימים שיתאימו יותר לתיק צד. הכול תלוי במה אתם לובשים באותו יום ומה אתם צריכים לקחת איתכם. 

פאוצ׳ים ותיקי צד הם פתרון נהדר למי שלא רוצה להסתובב עם המון דברים בכיסים או בידיים, אבל לא רוצה לקחת תיק גדול מדי. אבל, לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות והם נותנים טאץ׳ שונה לכל לוק. אז כשאתן באות או באים לבחור, תחשבו על הלוק הכללי. 

פאוץ' או תיק

אולי יעניין אותך גם