חיפוש

רעיונות למיתוג העסק

מיתוג עסקי הוא שם כולל למגוון פעילויות שיווק המונעות מאסטרטגיה מקימה מתוכננת היטב על מנת ליצור חשיפה והטמעת של ערכי העסק באופן חיובי בתודעת הלקוחות/המשתמשים של העסק.

מיתוג עסקי יתבטא במגוון פעילויות פרסום פורמליות ובלתי פורמליות. המטרה היא אחת: מתן ערך ללקוח. מחפשים דרכים פשוטות על מנת לייצר חשיפה? מנסים להבין איך כובשים לקוח מבלי להלל את המותג שלכם בצורה ישירה ובלתי אמינה. קראו על השיטות עוקפות "מנגנוני ההגנה" של הלקוחות. קולעים בול למטרה.

 

אסטרטגיית השיווק שלכם

לפני שאתם נוטלים רעיונות שיווקיים מכל הבא ליד, חובה לחשב תכנון אסטרטגי מעמיק שיכלול ניתוח מדויק של קהלי היעד הרלוונטיים, הבנה מעמיקה בערך אותו אתם מעוניינים לספק ללקוחות, ובחירת ערוצי האונליין והאופליין מותאמי לקחות וממוקדי יעד. שימוש ברעיונות מיתוג שאינם מבוססי אסטרטגיה, כמוהו כהכנת עוגה עם רשימת רכיבים אקראית.

 

הכירו את רעיונות המיתוג האפקטיביים

רשימת תפוצה

מדובר בשיטה ותיקה אך פועלת היטב שעושה שימוש בדוור אלקטרוני מתוזמן. על מנת לייצר רשימת תפוצה ממוקדת מומלץ לבקש מלקוחות בזמן התקשרות עם החברה, לעדכן כתובת מייל, שיטה נוספת היא תגמול חברים קיימים בבונוס כלשהו על צירוף חברים חדשים. באמצעות תוכניות דיוור מתקדמות השימוש באופציה שיווקית זו הופכת להיות פשוטה ונגישה יותר. תוכלו לשלוח ניוזלטר חודשי עם כתבות תוכן המעניקות תוכן לנמענים על מנת לשמר אותם פעילים בקבוצה.

 

לקיחת השראה לעיצוב אתר מפינטרסט

עיצוב אתרים הוא נושא חם היום. האתר, בכנכס מיצתוג וביל חייב להיות נוח לשימוש ומושך במידה כזו שתגרןם לגולשים להאריך את זמן הנוכחות שלהם באתר שלכם. בפינטרסט ץוכלו למצוא מוקדי השראה לעיצובי אתרים מובילים.

 

נוכחות פיזית במוקדי פרסום רלוונטיים

למרות שערוצי הדיגיטל נטלו חלק בלתי מבוטל מעולם המיתןוג, לנוכחות הפיזית שלכן עדיים יש חשיבות גבוהה. המציאו את עצמכם בכנסי הפרסום הנכונים באמצעת דוכן מרשים, כך אתם ממקמים את עצמכם עמוק פנימה בתוך המפה העסקית.

 

מוצרים ממותגים לעסק

זה נראה טריוויאלי, אולם מוצרים ממותגים לעסק הוכיחו את עצמם גכשגרירים לא רעים של חשיפת ערכי חברות שונות. הזמינו עטים ממותגים, פדים לעכבר וחולצות לנציגי השירות ותתפלאו למצוא את עצמכם הרבה יותר אין בענף בו אתם עוסקים.

 

שתפו לקוחות פוטנציאליים בידע שלכם

עם כל הכבוד לזה שאנחנו רוצים למקם את העסק שלו גבוה, הלקוחות שלנו צורכים עסק, קופת החברה מעניינת אותם פחות. נוכל למגנט אותם לאתר שלנו באמעות פובסטים מקצועעיים העוסקים בנושאים שמעניינים אותם. זהירות: העדיפו לספר כמה שפחות על החברה, שיווק בגרוש זה משהו שמרחיק לקוחות.

 

מיתוג – עסקים שחושבים חכם

השיווק החכם היום בגדול, פחות עוסק בהאדרה עצמית מעל כל במה מזדמנת, העדיפו מסרים עקיפים שיגרמו ללקוחות שלכם לעשות 1+ 1 בעצמם ולהבין שיש להם עסק עם עסק רלוונטי עבורם.

עֵסֶק

אולי יעניין אותך גם