חיפוש

קלאס באפס מאמץ: 3 דרכים לשדרוג כל לוק

העונה הנוכחית מביאה עמה צורך בשינויים במראה החיצוני. מדובר בעניין שמטריד רבים מאתנו. שכן, אנו מוצאים את עצמנו מתעניינים בשדרוג של לוקים שונים שיגרמו לנו להיראות אחרת ולהרגיש הרבה יותר טוב. עובדה זו שתוקפת אותנו מידי שנה בזמן זה, גרמה לנו לצאת ולבדוק מהם הדרכים לשדרוג כל לוק. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד מהן 3 הדרכים הטובות ביותר.

 

איך הגענו אל 3 השדרוגים הנבחרים?

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 השדרוגים הנבחרים, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא – סטייליסטיות. שכן, פרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת באופנה והסברנו שאנחנו צריכות מידע בכל הנוגע לשדרוג של לוקים שונים. ציינו כמובן שאנו פונות בשביל עצמנו, אבל לא רק. שכן, המידע שיימסר לנו יעלה לרשת באמצעות מדריך מקיף (זה שאתן קוראות ממש עכשיו). לשמחתנו, מעל ל – 40 נשים הגיבו על הפוסט והציגו את הדרכים הכי טובות שלהן לשדרוג לוקים. אנחנו בחרנו את הדרכים הנבחרות והן אלו שיוצגו בפניכן ממש עכשיו. זו ההזדמנות שלנו להודות לכל מי שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותן, הוא עולה לרשת וצפוי להוביל למודעות חיונית בנושא.

 

קלאס באפס מאמץ: דרך מספר 1 לשדרוג כל לוק

הדרך הראשונה שתשדרג כל לוק ברגע היא הוספה של תכשיטי זהב אמיתי. ההמלצה נכונה לכל התכשיטים באשר הם, למשל:

  • עגילים
  • שרשראות
  • צמידים
  • שעונים ועוד

ככל שתוסיפו יותר אקססוריז מזהב אמתי, כך תוכלו לשדרג את הלוק שלכם עוד יותר.

 

קלאס באפס מאמץ: דרך מספר 2 לשדרוג כל לוק

הדרך השנייה לשדרג את הלוק בן רגע וללא כל מאמץ מצריכה מכן תוספת של תיק צד או פאוץ' מתוק. אם עדיין לא הצטיידתן באחד מהשניים, זה הזמן לצאת ולבחור באחד שיש לו צבע או דוגמא שתתאים לכל מיני לוקים. שכן, כך יתאפשר לכן פשוט לשלוף אותם מהארון ולהניח על עצמכן. זהו שדרוג משמעותי שיאפשר לכל לוק שלכן להיראות פי 100 יותר טוב.

 

קלאס באפס מאמץ: דרך מספר 3 לשדרוג כל לוק

הדרך השלישית שאנחנו בחרנו ויישמנו כבר היא להוסיף נעלי עקב. אתן לא חייבות לבחור בנעליים עם עקב דרמטי. גם עקב קטן יעשה את העבודה. שכן, מה שאנחנו מחפשים בשדרוג הזה זה הצליל. כן, כן, אותו הצליל שמאפשר לשמוע שמגיעה אישה מטופחת עם לוק ייחודי. ברגע שתלכו עם עקבים, אתן תגלו שכל לוק שלכן לא רק ייראה הרבה יותר טוב, אלא גם יישמע יותר טוב.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איך תוכלו להיראות קלאס באפס מאמץ. נאחל לכן שתיישמו את המדריך על הצד הטוב ביותר ותיראו מדהים בקלות.

שרשרת

 

אולי יעניין אותך גם