חיפוש

4 שאלות שחשוב לשאול מעצבת פנים לפני תחילת הפרוייקט

עיצוב של דירה או בית הוא פרוייקט מורכב, ולא כדאי לגשת אליו בלי שאתם מלווים באשת מקצוע אמיתית. ליווי של מעצבת פנים יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש, ויהפוך את עיצוב הבית שלכם להרבה יותר מוצלח.

אחרי שתמצאו מעצבת פנים טובה, יש כמה שאלות שחשוב לשאול אותה. המטרה של השאלות הללו היא לעזור לכם לסיים את הפרוייקט בצורה הכי טובה.

 

מעצבת פנים

מעצבת פנים נועדה לעצב לנו את החלק הפנימי של הבית. בניגוד לאדריכל או מהנדס שמתעסקים בעיקר במה שנמצא בחוץ, המעצבת היא זו שתקבע איך יראה המרחב הפנימי של הבית. לא מומלץ לגשת לפרוייקט שיפוץ בלי מעצבת פנים מקצועית.

המעצבת תוכל לשפוך לכם אור על דברים שלא ראיתם ותוביל את הפרוייקט שלכם להצלחה. גם אם יש לכם בראש כבר צורה מסוימת שבה הייתם רוצים לראות את הבית שלכם, תמיד כדאי לתת לאיש מקצוע לחוות דעה בנושא. לפניכם מספר שאלות שכדאי לשאול מעצבת פנים מומלצת באזור השרון.

מעצב פנים

סגנון עיצוב מומלץ

השאלה הראשונה שאותה יש לשאול היא מה סגנון העיצוב שהיא ממליצה ללכת עליו. בעולם עיצוב הפנים יש הרבה מאוד סגנונות, כאשר לכל אחד יש את היתרונות וכמובן החסרונות שלו. הדבר החשוב ביותר הוא כמובן הטעם האישי שלכם, אולם המלצה של המעצבת אף פעם לא תזיק. נסו להבין מה הסגנון שיהפוך את המרחב שלכם להיות הכי יפה.

 

משך הפרוייקט

שיפוץ של דירה או בית הוא משהו שיכול לקחת לא מעט זמן. גם אם מי שאחראי על השיפוץ הצהיר בפניכם על זמן מסוים, לא תמיד הוא יצליח לעמוד בדדליין שהוא הציב לעצמו. כאשר אתם לוקחים מעצבת פנים משלכם, תוכלו לשאול אותה כמה זמן אמור לקחת הפרוייקט. סביר להניח שהתשובה שהיא תיתן לכם תהיה אמינה יותר מזה שייתן לכם כל בעל מקצוע אחר.

מעצב פנים

מקומות בהם ניתן לרכוש פרטי עיצוב

כאשר אנחנו רוכשים פריטים עבור העיצוב של הבית, כדאי לקנות את כולם באותו מקום. זה מה שיאפשר לכם לעצב את המרחב שבו אתם נמצאים בצורה הרמונית. תמיד כדאי לשאול את המעצבת מה המקומות שבהם היא ממליצה לרכוש את הציוד הזה, כדי שהבית שלכם ייהנה מעיצוב אחיד ויפה.

 

עלות הפרוייקט

בדיוק כמו ביחס לזמן, גם העלות של שיפוץ הדירה הוא משהו שקשה לחזות מראש. אחרי שקיבלתם הצעת מחיר עבור השיפוץ, מומלץ לפנות אל המעצבת ולשמוע את דעתה בנושא. במידה והיא תראה שהמחיר שהציעו לכם הוא לא סביר, תוכלו להימנע מהפסד מיותר.

 

לסיכום

מעצבת פנים מקצועית יכולה לתת לנו מענה במגוון תחומים. בין אם מדובר על מקום לקנות בו את פריטי העיצוב, הבנה של זמן ועלות השיפוץ או סתם עזרה בבחירת סגנון עיצוב עבור הבית שלנו.

מעצב פנים

אולי יעניין אותך גם