חיפוש

עיצוב עם תקציב: כך תעצבו את הבית ותעמדו בתקציב

עיצוב הבית צריך להתבצע תוך הקפדה על תקציב מתאים. שכן, מי שמעצבים את הבית באופן אקראי מבלי להציב לעצמם רף, עשויים למצוא את עצמם עם מינוס בבנק. הרי יש מגוון רחב של פריטים ורהיטים שקורצים לכל אחד מאתנו. זה לא פשוט להגיע לחנות ולוותר על הווילון הייחודי שתמיד חלמתם עליו או ההדום שסוגר לכם את הפינה. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לעצב את הבית עם כל הפריטים האהובים עליכם תוך עמידה בתקציב.

 

עיצוב הבית עם תקציב – למה החלטנו לכתוב על כך מדריך?

המדריך הנוכחי יציג בפניכם איך תוכלו לשמור על התקציב ולרכוש נכון פריטים לעיצוב הבית. אתם וודאי תוהים מה גרם לנו לכתוב מדריך שעוסק בנושא זה. ובכן, החלטנו לעסוק בעניין לאחר ששמענו על שכנים שעיצבו את הבית ביד רחבה, מבלי להציב לעצמם גבול בכרטיס האשראי. מצב זה הוביל אותם לרכישה מוגזמת שהם צפויים לשלם עליה לא מעט. שכן, אין להם כעת את האפשרות לשלם על כל הפריטים. כך שהם נוטלים הלוואות גדולות שמקשות עליהם. החלטנו לכתוב מדריך מעמיק שיאפשר לכל אחד להכיר את האפשרות לעצב את הבית עם תקציב מבלי להשתגע.

 

עיצוב הבית עם תקציב – השלב ה – 1

השלב הראשון שאתם צריכים להכיר וליישם בעיצוב הבית שלכם נוגע להכנת התקציב. אתם צריכים לשבת עם עצמכם ולבדוק מהו הסכום שאתם יכולים לעמוד בו. אם אין לכם מושג מאיפה להתחיל, תמיד אפשר להיכנס לאתרים של חנויות לעיצוב הבית ולהבין פחות או יותר כמה עולים הפריטים שאתם באמת צריכים. הנה כתובת לחנות מקוונת לעיצוב הבית שתאפשר לכם לצלוח את השלב ה – 1 על הצד הטוב ביותר: https://hastoksharona.co.il.

 

עיצוב הבית עם תקציב – השלב ה – 2

בשלב ה – 2 אתם צריכים לערוך רשימה מסודרת ולציין בה את כל הפריטים שאתם רוצים ולא מוכנים לוותר עליהם בשום אופן כמו למשל וילנות גלילה בזול. הנה הרשימה החלקית שאנחנו ערכנו ליום שבו נחליט לעצב את הבית עם תקציב:

  • ווילונות למטבח ולחדר השינה
  • מיטה זוגית
  • שולחן לפינת אוכל

 

עיצוב הבית עם תקציב – השלב ה – 3

בשלב ה – 3 והאחרון, אתם צריכים להיכנס אל החנות הנבחרת ולהוסיף את כל הפריטים שמופיעים ברשימה אל סל הקניות. חשוב מאוד שתבצעו מעקב בכל כמה רגעים ותראו שאתם עומדים בתקציב. שימו לב – אם אתם חורגים מהתקציב, עליכם להוריד פריטים שאינם חיוניים לרגע זה. שכן, בהמשך, כשיהיה לכם כסף נוסף בעו"ש, תוכלו להוסיף אותם לרשימה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעצב את הבית עם תקציב מוכן מראש. כעת, כשיש לכם את הפרטים בנושא, נותר לכם רק להכין את הרשימה ולבדוק מהו התקציב המתאים לכם. שיהיה בהצלחה!

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם