חיפוש

סידור עם שם לגבר – כל מה שחשוב לדעת

סידור התפילה משמש אותנו לתפילות השונות, הן בימות החול והן בשבתות וימים טובים. מטבע הדברים, כולנו רוצים סידור אישי ומיוחד, בו נוכל להתפלל כראוי ובצורה הנוחה ביותר. אחד הדברים שהופכים את הסידור שלנו לסידור אישי ויקר לליבנו הוא כמובן כתיבת השם שלנו על גבי הסידור. הנה לפניכם כל מה שחשוב לדעת על סידור עם שם לגבר.

 

סידור התפילה היהודי

סידור התפילה היהודי מאגד בתוכו את כלל התפילות המסורתיות שהיהודי מתפלל, בימות החול, שבתות וחגים. בסידורי תפילה רבים, ניתן למצוא הוספות שונות ומגוונות, המכווינות את המתפלל כיצד עליו לנהוג בקטעים מסוימים בתפילה, ברכות שונות לאירועים, קריאות התורה לימי שני וחמישי ועוד.

סידור התפילה מלווה אותנו לאורך כל החיים, החל מהקימה בבוקר ועד הלילה, כאשר ניתן למצוא מגוון סידורים שונים, הנבדלים אחד מהשני בעיקר בנוסחי התפילות, אשר התרכזו לכמה זרמים מרכזיים בעקבות התפוצה הנרחבת של היהודים בגלות. בין נוסחי התפילות המרכזיים ניתן למצוא את עדות המזרח ועדות אשכנז (ספרד או אשכנז).

סידור התפילה היהודי

תפילה בכוונה עם סידור אישי

בין אם מדובר בתפילה אישית ובין אם בתפילה על פי הנוסח שקבעו חכמים, אחד הדברים החשובים בתפילה הוא הכוונה, כמו שאמרו חכמים "תפילה בלא כוונה כגוף בלי נשמה". ישנם דברים רבים העוזרים לנו להתרכז ולכוון בתפילה ואחד הבולטים מביניהם הוא סידור אישי ומיוחד, בו אנחנו מתמצאים בצורה ברורה ונוחה ומכירים אותו היטב.

ישנן הרבה דרכים להפוך סידור תפילה רגיל לסידור תפילה אישי ואחת הבולטות מביניהן היא סידור עם שם לגבר. כתיבת שם על הסידור מראה בצורה ברורה כי מדובר בסידור אישי השייך לנו ועוזרת לנו להתחבר אל הסידור בצורה ייחודית.

תפילה בכוונה עם סידור אישי

סידור עם שם לגבר – כל מה שחשוב לדעת

סידור עם שם לגבר הוא סידור אישי ומיוחד והנה לפניכם כל מה שחשוב לדעת:

כתיבת שם על הסידור

כתיבת השם על הסידור נעשית באמצעות הטבעה מיוחדת (הטבעת לייזר) על גבי כריכת הסידור.

באילו צבעים ניתן לכתוב את השם?

את הטבעת הלייזר של השם הנבחר ניתן לעשות בשני צבעים לבחירתכם – זהב או כסף, כאשר את הצבע הנבחר מומלץ לבחור בהתאם לצבע ולסגנון כריכת הסידור.

כמה מילים ניתן לכתוב?

ניתן לכתוב בהטבעת לייזר על גבי הסידור עד 10 אותיות ולכן, מומלץ לתכנן מראש את המלל המבוקש.

תוך כמה זמן מתבצעת הטבעת השם?

תהליך הטבעת השם בלייזר יכול להימשך מספר דקות ולרוב לא נעשה במקום, אך אל דאגה, את הסידור עם השם שלכם תוכלו לקבל לנקודת איסוף קרובה לביתכם (בתוספת תשלום).

 

לסיכום

אחת הדרכים להתפלל בכוונה ובצורה נוחה היא באמצעות סידור אישי עם השם שלנו, אותו נוכל להטביע על הסידור בחריטת לייזר מיוחדת ומקורית. הטבעת הלייזר מתאפשרת בצבעי כסף או זהב ועד 10 אותיות לבחירתכם, כאשר את הסידור עם השם תוכלו לקבל לנקודת האיסוף הקרובה ביותר לביתכם בסיום תהליך ההטבעה.

סידור עם שם לגבר - כל מה שחשוב לדעת

אולי יעניין אותך גם