חיפוש

נוח ומלא סגנון: איך להלביש את ילדיכם בסטייל

הלבשת ילדים בצורה יפה היא דבר מאתגר. מצד אחד לילד קשה לומר מה בדיוק הוא רוצה ללבוש, ומנגד, להורים בדרך כלל ברור כיצד נכון שהילד יראה. עם זאת, יש כמה כללים שלא כל ההורים מקפידים עליהם, והסיבה המרכזית לכך היא המחשבה שהלבשה של ילד זהה להלבשה של מבוגר. התפיסה הזו שגויה, וכדי לתקן אותה אנחנו כאן עם כמה כללים להלבשת ילדים. 

 

בחירת תכשיטים נכונה

הדבר הראשון שעליו יש להקפיד הוא בחירה נכונה של תכשיטים לילדים. בניגוד למבוגרים שאצלם התכשיטים תופסים פחות מקום, כאשר אנחנו מדברים על הלבשה של ילדים התכשיטים הולכים להיות חלק אינטגרלי מהמראה שלהם. שרשרת ענברים תוכל להיות דרך נהדרת להוסיף למראה של הילד משהו שובר שגרה, אך כזה שישמור על הסטייל שלו בצורה טובה.

זכרו כמובן שתכשיטים לילדים לא אמורים להיות יקרים מידי. לא משנה כמה תסבירו לילדים שלכם שחשוב לשמור על התכשיט, זה לא באמת תלוי בו, אז כדי לא להגיע למצב שבו אתם מאוכזבים מכך שהילד איבד תכשיט יקר פשוט אל תכנסו מראש למצב הזה. גם במחירים זולים בהחלט ניתן למצוא תכשיטים נהדרים לילדים.

תכשיטים נכונים

התאמת צבעים

התאמת צבעים היא אחד הדברים הכי חשובים בהלבשה של ילדים. בעוד שאצל מבוגרים יש מי שאוהבים לחרוג מהכללים, בכל הנוגע להלבשה של ילדים ההמלצה שלנו היא שכדי שהם יהיו לבושים בסטייל עליכם לדאוג שצבעי הבגדים יתאימו אחד לשני. לאור זאת מומלץ לקנות לילדים נעליים בצבע ניטרלי כדי שלא משנה מה הם ילבשו, לא תצטרכו לחליף להם נעליים.

 

בגדים בצבעים כהים

למרות שכולנו אוהבים להיות לבושים בבגדים בהירים שבולטים לעין כל, במקרה של הלבשת ילדים זו לא בהכרח הבחירה הנכונה. בגדים בצבעים בהירים מתלכלכים הרבה יותר מהר, וכאשר מדובר על ילדים זה נתון שחשוב לקחת בחשבון. כמובן, אתם לא חייבים להלביש את הילדים שלכם רק בבגדים בצבע שחור, אולם לבוש שכולו בגדים בהירים עלול תוך כמה שעות לאבד את היופי שלה.

 

מה הילד אוהב

הדבר האחרון ואולי החשוב ביותר הוא לתת לרצון של הילד ביטוי בבחירת הלבוש שלו. נכון, הילד לפעמים עלול לעשות בחירות שגויות אולם כאשר אתם בוחרים עבורו סטייל נסו עד כמה שאפשר שהבחירה גם תהיה שלו. בחירה של בגדים רק בגלל שאתם בתור הורים אוהבים אותם היא בחירה לא נכונה.

 

לסיכום

הלבשה של ילדים צריכה להיעשות מתוך הקפדה על מספר כללים. הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא לבחור תכשיטים מתאימים. בשל גודל הגוף הקטן שיש לילדים התכשיטים יכולים לתפוס נפח ניכר במראה שלהם ולכן יש לבחור אותם בקפידה. יתר על כן, חובה לבצע התאמת צבעים כאשר אנחנו מלבישים ילדים ולא לנסות להכניס שינויים חריגים שיגרמו למראה שלהם להיות יוצא דופן.

נוֹחַ

אולי יעניין אותך גם