חיפוש

מתחתנים במרכז? כך תמצאו אולם!

אז בשעה טובה התארסתם. את בחרת טבעת, הוא עשה הפקה – ממש לפי הספר. אחרי שעשינו סטורי, שמחנו עם ההורים וחגגנו עם החברים – הגיע הזמן לחשוב על האירוע הגדול.

בואו נצא לרגע מנקודת הנחה שזו החתונה הראשונה שלכם (למרות שכל מה שאנחנו נאמר כאן רלוונטי גם לחתונה שנייה, שלישית או עשירית). איפה תתחתנו? איך תבחרו אולם? אף פעם לא עשיתם את זה, וכנראה שאין לכם ניסיון. אז מה עושים? פותחים גוגל ומתחילים לקרוא את הכתבה הזו. כאן תוכלו לקרוא על 4 הדברים הכי חשובים בבחירת אולם, מתוך שפע האולמות שיש במרכז.

 

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

קודם כל, הדבר הכי חשוב באולם זה המיקום שלו. אולם יכול להיות מעוצב בטעם, להגיש אוכל טעים ולהציע מחיר מעולה – אבל הוא ממוקם ליד המזבלה האזורית. זה לא משנה אם אתם מחפשים אולם אירועים בשרון או במועצה מקומית גזר – המיקום הוא המלך. בחרו במקום שיהיה קל לאורחים שלכם להגיע אליו, שהסביבה שלו נעימה ונקייה ושהגישה אליו סבירה ונגישה.

מתחתנים במרכז? כך תמצאו אולם!

עיצוב זה חשוב

זה נכון שאתם יכולים לבחור את עיצוב השולחנות. אתם בוחרים לבד גם את סידורי הפרחים, ואולי אפילו את צבע השמלות של כל המלוות. אבל יש אלמנטים משמעותיים בעיצוב האולם שאתם לא יכולים לשנות. למשל, אם האולם מעוצב בסגנון כפרי – לא משנה מה יהיה צבע המפות, לא תוכלו לשנות את העיצוב לעיצוב קלאסי. לכן חשוב לבחור באולם שאתם מתחברים לעיצוב הבסיסי שלו.

 

מחיר סביר

אחרי כמעט שנתיים שאולמות האירועים היו סגורים – המחירים עלו. זה הגיוני, בעלי האולמות צברו הפסדים, ועכשיו הם מנסים לפצות על זה. יחד עם זאת – אתם לא צריכים להיות פראיירים. תשוו, תתמקחו ותבחרו רק באולם שמציע לכם מחיר סביר. כדי להבין מהו מחיר סביר לאולם אירועים, אתם חייבים לעשות סקר שוק, ולהבין מה המחיר הממוצע באולמות ברמה שאתם מחפשים.

מתחתנים במרכז? כך תמצאו אולם!

המלצות או לא להיות

אין חכם כבעל הניסיון. לא אנחנו קבענו את העובדה הזו, אבל במקרה הזה אנחנו מאוד מסכימים איתה. עלי אולמות יכולים להיראות נחמדים ונדיבים כשהם מנסים לגרום לכם לבחור באולם שלהם, אבל להתברר כאנשים קשים ולא נעימים ברגע שהדיו מתייבש על החוזה. לכן חשוב מאוד לחפש המלצות על כל האולמות שמעניינים אתכם. המלצות תוכלו למצוא בקרב המשפחה והחברים, או באינטרנט.

 

סיכום

לסיכום, חתונה היא אירוע מרגש ומשמח, אבל ארגון ותכנון שלה יכול להיות כאב ראש לא קטן. כל מסע גדול מתחיל בצעד אחד, ובמקרה של תכנון חתונה – הצעד הזה הוא בחירת אולם. בחרו באולם שיציע לכם מחיר הוגן ותמורה טובה לכסף שלכם. חשוב שלאולם ולבעל העולם יהיו המלצות טובות מאנשים שאפשר לסמוך עליהם. כמובן שהאולם צריך להיות נגיש ומעוצב בהתאם לטעמכם. וזהו, עם המידע הזה תבחרו נכון.

מתחתנים במרכז? כך תמצאו אולם!

אולי יעניין אותך גם