חיפוש

מרווקות ועד החופה: קח תתכנני את כל אירועי החתונה

נשים רבות מוצאות את עצמן חוות תסכול רב בעת ההכנות לקראת החתונה. שכן, מדובר בארגונים שצריכים להתבצע תוך יישום של שלבים מסוימים ולא כל אחת מודעת לכך. החלטנו שאנחנו רוצים להקל על כלות שמתקשות בארגונים אלו. לכן, כתבנו מדריך מקיף שיציג בפניהן את התכנון של כל אירועי החתונה מ – א' ועד ת'. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת מבלי להשתגע.

 

השלב ה – 1 בתכנון אירועי החתונה: הכנת רשימה מסודרת של משימות

השלב הראשון יאפשר לכן למפות את כל המשימות שלכן במקום אחד. כך שתוכלו לראות מה יש לכן לעשות ומה עשיתן כבר. מדובר באפשרות שתקל עליכן ותגרום לכן להרגיש שיש סדר. ההמלצה שלנו היא לערוך רשימה מסודרת בקובץ וורד על המחשב, כדי לשמור על הקובץ מגובה וזמין מכל מקום. אם את לא יודעת מאיפה להתחיל, כדאי שתקראי את הרשימה הבאה שהכנו כדוגמא:

  1. למצוא אולם
  2. לסגור קייטרינג
  3. לפנות אל X שתיקח אחריות על ארגוני מסיבת הרווקות
  4. לחפש שמלת כלה
  5. לחפש חליפה לבן הזוג ועוד

חשוב מאוד לרשום את כל המשימות שצפויות לא רק לך, אלא גם לבן הזוג. כך יהיה לך מעקב אחר כל הנעשה.

טבעת

השלב ה – 2 בתכנון אירועי החתונה: סידור לפי סדר עדיפויות

בשלב זה את צריכה לסדר את כל המשימות לפי סדר עדיפויות. כך יהיה לך מעקב קל יותר. הרי מתנה למסיבת רווקות למשל צריכה להיות יחסית למטה בסדר העדיפויות. אביזרים לכלה לערב החתונה לעומת זאת, צריכים להיות במקום ביניים, בין מציאת האולם לבין חיפוש השמלה. זכרי! סדר וארגון יקלו עלייך ויאפשרו לך להרים את האירוע על הצד הטוב ביותר. אל תשכחי כמובן לסמן ב – X את המשימות שביצעת כבר, כדי שיהיה לך ברור מה נותר

 

טיפ חשוב בארגון החתונה שלך – תעבירי סמכויות לאחרים

תראי, את לא צריכה לעשות את הכול. אם יש לך קרובי משפחה או חברים שמוכנים לעזור, כדאי שתעבירי להם סמכויות שונות (ותרשמי אותן כמובן ברשימה, כדי שתזכרי לבדוק אתם שהכול בוצע). אפשר להעביר כל מיני סמכויות כלליות, כמו למשל ארגון מסיבת הרווקות, מציאת מתנות למסיבת הרווקות וחיפוש אחר אביזרים לרחבת הריקודים. שימי לב שאת מעבירה הנחיות ברורות בכל הנוגע לסמכויות שאת מעבירה, כדי שתוכלי לדעת שאחרים הבינו מה הציפיות שלך מהם.

 

לסיום

כלה יקרה, עכשיו את יודעת איך לתכנן את החתונה שלך על הצד הטוב ביותר, החל ממסיבת הרווקות ועד לחופה. כך שכעת, נותר לך רק ליישם את הנכתב לעיל ולהתחיל בתכנון נכון. נאחל לך בהזדמנות זו שתיישמי את כל השלבים ברוגע ושלווה, כדי שתוכלי להגיע אל החתונה שלך ללא דאגות מיותרות.

זוג

אולי יעניין אותך גם