חיפוש

מכף רגל ועד ראש: 3 פריטים חשובים לכלה

בכל הנוגע לאביזרים לחתונה, לכלה יש הרבה החלטות. מהינומה ועד לזוג הנעליים המושלם, כל כלה רוצה להיראות במיטבה ביום המיוחד שלה. האביזרים הנכונים יכולים לקחת שמלת כלה מרגילה ליוצאת דופן. הנה כמה מהאביזרים החובה לכלה.

יום חתונתך מתקרב? מזל טוב! לקראת החתונה יש דברים רבים שנצטרך להכין ולארגן, וככלה – עליך לבחור את השמלה המושלמת, וכמובן לבחור את הפריטים החשובים שכל כלה צריכה ביום האירוע שלה. כעת נשאלת השאלה, מהם הפריטים החשובים ביותר? ובכן, במאמר הבא נסביר בדיוק מה החשיבות שלהם ומהם 3 הפריטים ההכרחיים ליום האירוע.

 

קודם כל – נעליים

נעליים לכלות הן חלק חשוב בתלבושת החתונה ויכולות להתמזג עם השמלה או דווקא לשבור את סגנון השמלה, לפי הצורך. כאשר קונים את נעל החתונה המושלמת, סגנון ונוחות הם המפתח. כלה צריכה לשקול איזה סגנון נעל הכי תתאים לסגנון ולגזרה הייחודיים שלה כדי להבטיח את המראה המושלם ביום הגדול שלה.

סגנון הנעליים הפופולרי ביותר עבור כלות הוא נעלי סטילטו קלאסיים  עם עקבים נמוכים, לעתים קרובות בגימור עם בד סאטן או תחרה. סגנון זה של נעל הוא תכליתי להפליא, שכן ניתן ללבוש אותה עם מגוון של שמלות כלה וסגנונות שונים. אם כלה מחפשת קצת יותר גובה, ניתן למצוא בקלות זוג נעלי טריז או עקב גבוה. טריזים הם בחירה מצוינת עבור כלות שרוצות להוסיף מעט גובה מבלי לפגוע בנוחות הנעליים שלהן.

ישנן כלות שמגדילות ראש ואף מתאימות את סגנון הנעליים לסגנון הלאנז'רי שמתחת לשמלה, הלבשה תחתונה – הרמוסה ישמחו לעזור לכם לבחור את הסט המתאים.

 

בחירת זר הפרחים המושלם

זר פרחים לכלה הוא מרכיב חשוב במראה הכלה, שכן הוא מהווה שיקוף של הסגנון והאישיות הייחודיים של הכלה. הזר המושלם צריך להיות רומנטי, יפה ונצחי.

בבחירת זר פרחים לכלה, חשוב לקחת בחשבון את הנושא והסגנון הכללי של החתונה. הזר צריך להיות בסגנון המשלים את שמלת הכלה ומסיבת החתונה. קחו בחשבון את גודל הזר ואת מספר הפרחים שיהיו בזר. זר גדול ושופע עשוי להתאים לחתונה רשמית, בעוד שזר קטן ופשוט יותר עשוי להתאים לחתונה אינטימית או כפרית.

 

ומה עם ליל הכלולות?

לאחר שאירוע החתונה נגמר ולפי המסורת יתאחדו החתן והכלה בליל כלולותיהם וכמובן יבלו את הלילה יחדיו. בין אם מדובר בכלה שומרת מסורת ובין אם מדובר בכלה חילונית לחלוטין – לכבוד האירוע האינטימי והמרגש נרצה לבחור סט לנז'רי מיוחד ומחמיא, הלבשה תחתונה לכלות יעזרו לכם למצוא את הסט המושלם שיתאים גם לשמלת הכלה שלך, וגם ישב על גופך בצורה המחמיאה ביותר.

לסיכום – כעת יש לך את כל המידע שתצטרכי על הפריטים החיוניים לקראת יום חתונתך, עכשיו רק נותר לבחור ולבצע התאמה מושלמת. שיהיה במזל טוב!

הלבשה תחתונה - הרמוסה

אולי יעניין אותך גם