חיפוש

3  מוצרי הטקסטיל שמשנים את סלון הבית

לעיצוב הבית ישנה חשיבות גדולה, שהרי בכוחו של עיצוב נכון ומדויק להפוך את חלל הבית שלכם, מעוד סתם ארבעה קירות – להרגשה אמיתית של בית חם ואוהב. העיצוב חשוב אף עוד יותר כאשר מדובר בעיצוב של סלון הבית – בסלון כל בני המשפחה מתאספים ויושבים יחד.

הסלון הוא גם מקום אולטימטיבי בבית בו האורחים יכולים להנות יחד עם תושבי הבית. בקיצור – שווה להשקיע בעיצוב הסלון שלכם. על כן, בכתבה הבאה נציג עוברכם 3 מוצרי טקסטיל שידרגו את סלון הבית שלכם, ויוסיפו לו טיפות של עיצוב משמעותיות ביותר, במחירים נוחים במיוחד.

 

וילונות – יוסיפו לכם אור לסלון הבית

וילונות טקסטיל במחירים מעולים ובעיצוב ייחודי הם בדיוק מה שהסלון שלכם צריך. תוכלו למצוא בחנות האינטרנטית, בשיתוף https://www.atrakzya.co.il, וילון ארוך, וילון קצר, וגם ווילון עם כנפיים.

ווילונות משחקים תפקיד חשוב מאוד בכל מה שנוגע לעיצוב הסלון, שכן ראשית כל הם מסננים את האור החודר לחלל הסלון שלכם, וכך מאפשרים לכם למנוע חדירה רבה של קרני שמש שעלולות לסנוור אתכם, ולכן הווילונות תורמים לאווירה נעימה ונינוחה בסלון הבית. מעבר לכך, ווילונות מוסיפים תחושה של דיוק ואיכות, מה שישדרג את הסלון שלכם ויעשה אותו רשמי ומעוצב יותר.

לבסוף, לווילונות הסלון יש תפקיד גם בשמירה על הפרטיות שלכם כמובן, כך שתוכלו לפתוח אותם כאשר תהיו מעוניינים בכך. תוכלו למצוא באטרקציה מהיבואן לצרכן ווילונות הצללה, ווילון סליק מהודר, וגם ווילון ג'קארד מהודר – ואת כל הטוב הזה תקבלו בעלות של בין 50 ש"ח ל- 120 ש"ח בלבד.

סלון הבית

שטיחים – מוצר קטן עם תרומה אדירה

ייתכן כי רבים מאיתנו לא מכירים בחשיבותם של השטיחים לעיצוב הבית, אך האמת היא שהם משקיעים מעט זמן ומחשבה בבחירת שטיחים המתאימים לעיצוב הסלון – השטיחים יכולים לתרום רבות לעיצוב חלל הסלון. אם תטיבו לבחור שטיח בגודל ובצורה המתאימה, השטיח יכול ליצור אווירה של חלל גדול יותר.

נוסף על כך, שטיח מעניק לחללי הבית, ובפרט לחלל הסלון, תחושה ביתית, נעימה וחמה יותר. באטרקציה מהיבואן לצרכן, תוכלו למצוא שטיחי פרווה אופנתיים, שטיחי PVC ועוד סוגים רבים של שטיחים מעוצבים, במחירים נוחים של עשרות שקלים בלבד.

כך, תוכלו לשדרג את הסלון שלכם בעזרת מוצר הטקסטיל הזה, בעלות נמוכה. כמו כן, מוצרים אלו יוכלו להמשיך איתכם גם לבית או הדירה הבאה שלכם, ומכאן היתרון הנוסף שלהם. בקיצור, לשטיחי טקסטיל יש יתרונות רבים ולכן לא כדאי לכם לוותר עליהם בעת עיצוב הסלון.

סלון הבית

אין נעים יותר מלהתכסות בשמיכה בסלון

יום חורף קר, אתם צופים בסדרה על הספה בסלון, שותים כוס קפה חמה או שוקו חם מעולה. חסר לכם משהו לאווירה מושלמת? ייתכן שזו השמיכה. שמיכה נעימה ומפנקת בסלון יכולה לשדרג אותו רבות. תוכלו לבחור באטרקציה מהיבואן לצרכן, מתוך מגוון רחב, את השמיכות המועדפות עליכם, בעלות של עד 100 ש"ח, ולהנות מפינוק אמיתי שגם מוסיף לעיצוב הסלון.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, מוצרי טקסטיל באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים הינם לגמרי חובה בכל סלון שהוא, ויכולים לשדרג את עיצוב חלל הסלון בצורה משמעותית. את כל הטוב הזה תוכלו למצוא באטרקציה מהיבואן לצרכן, יחד עם מוצרים רבים לבית, כמו מוצרי מטבח, כלים חד פעמיים, צעצועים, ציוד משרדי, ועוד הרבה מוצרים שכל בית צריך.

סלון הבית

אולי יעניין אותך גם