חיפוש

מה היא שיטת השיערה למילוי גבות והאם היא מומלצת?

שיטת השערה למילוי הגבות הפכה להיות לשם דבר בשנים האחרונות. נשים רבות שמעו עליה לא מעט, אך טרם נחשפו להסבר המעמיק שעומד מאחוריה. אנו מזמינות אתכן להישאר אתנו ולגלות מה היא השיטה הנפוצה והאם היא נחשבת למומלצת מצד מי שביצעו אותה. קראו את השורות הבאות ותגלו את כל התשובות.

 

שיטת השערה – מה זה?

סביר להניח ששמעתם לא פעם על שיטתה שערה שמאפשרת להביא למילוי עדין של הגבות. השאלה אם ידעתן איך השיטה הזו מתבצעת בפועל. אם לא, נספר לכם שההליך מתקיים על ידי מומחית בתחום שיש בידה מכשיר חשמלי או ידני.

אל המכשיר המדובר מתחברת מחט שנטבלה בפיגמנט שדומה מאוד לגוון השיער הטבעי שקיים בגבות של המטופלת. שימוש עדין ומקצועי במחט מביא לייצור של קווים דקיקים על גבי העור שממלאים את הגבה ויוצרים הדמיית שיער.

שיטה

רגע, זה כמו קעקוע בעצם?

אם אתן חוששות מקעקועים או רוצות לבצע מילוי של הגבות שלכן באופן זמני, כדאי שתדעו כי שיטת השערה גבות אינה כמו קעקוע. שכן, המחט מחדירה את הפיגמנט באופן עדין לשכבות העור העליונות בלבד. כדי להסביר את העניין באופן מעמיק, נאמר כי יצירת קעקוע מתבצעת תוך החדרת המחט אל שכבות עמוקות יותר של העור.

ניתן להבין מכך כי הצבע צפוי לרדת לאחר זמן מה, כך שמתאפשר למטופלת לבחור אם היא רוצה לבצע בהמשך את ההליך בשנית או שלא.

 

רוצות לדעת אם השיטה מתאימה לכן?

בדומה להליכי ביטוי אחרים, גם כאן יש צורך בבירור מעמיק אודות ההתאמה שלכן להליך. נציין כי מי שיש להן עור יבש או רגיל יוכלו לבצע את ההליך ללא בעיה. מי שיש להן עור מעורב או שומני עשויות לגלות כי הפיגמנט יחזיק לזמן מועט. מדובר בדרך כלל בחודשיים מקסימום. במקרים פחות טובים, הפיגמנט עשוי להפוך לגוש הצללה לא מוגדר שישנה את צבעו. הדבר עשוי להתרחש בעקבות נוכחותם של שומנים בעור.

 

בחירה במומחית בשיטת השערה – כך עושים זאת

אם קראתן את האינפורמציה שהוצגה בפניכן עד כה והחלטתן שאתן רוצות לשדרג את מראה הגבות שלכן, כדאי שתדעו כי עליכן לפנות אל מומחית בתחום. מדובר בעצם במי שעונה על כל הקריטריונים הבאים:

  • בעלת ידי זהב
  • מחזיקה במכשור איכותי ומתקדם
  • קיבלה המלצות חיוביות מצד נשים שביצעו אצלה את ההליך

חשוב מאוד לבדוק את קריטריונים אלו טרם הבחירה, כדי שתוכלו להיות בטוחות בכך שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר.

הַשׁעָרָה

השורה התחתונה

עד כאן כל האינפורמציה החיונית שנוגעת להליך שיטת השערה למילוי גבות. בשלב זה אתן וודאי מבינות כי מדובר בשיטה מומלצת עבור מי שיש לה עור שמתאים להליך. נאחל לכן בהזדמנות זו שתדעו לבחור במקצוענית, שתבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר.

מילוי גבות

אולי יעניין אותך גם