חיפוש

מהם הטרנדים שכובשים את החופות בימינו?

תכנון החתונה שלכם צריך להיות ביצירת יום שהוא מושלם עבורכם – וזה לא מרגיש כמו כל חתונה אחרת שהאורחים שלכם השתתפו בה ב-12 החודשים האחרונים. שאלנו סדרה של מתכנני חתונות מומחים ומעצבי אירועים לגבי הטרנדים החדשים שהם מצפים להמריא בשנים הקרובות בגזרת החופות, כדי שתוכלו לבחור את אלו שמדברים לחזון שלכם של חגיגה חלומית, מותאמת אישית, שעדיין מרגישה חדשה.

זוגות לא מתכננים את אותן חתונות כמו ההורים והסבים שלהם, וזה גם נוגע באופן שבו הם בוחרים לחגוג את הרגע המרגש מתחת לחופה. הם עושים דברים שמספרים את סיפור האהבה הייחודי שלהם, וזה מגיע דרך חוויה מהנה למשפחה ולאורחים.

 

הטרנדים החמים מתחת לחופה

כעת נפנה לסקור את הטרנדים שכובשים את החופות בארץ, ומייצרים זכרונות בלתי נשכחים מתחת לכל חופה :

חליפות לחתן

גדול יותר

לאחר מספר שנים של חתונות קטנות ונמוכות יותר שנערכו תחת הנחיות להתרחקות חברתית, מומחים מצפים לראות זוגות מתרחקים מחתונות מאופקות ומתקדמים לעבר רגעים בעלי השפעה גדולה, מהאוהלים שלהם לשולחן השולחן. "המקסימליזם חוזר!" תחשבו על חופה מהודרת עם חלל שמתחתו עומדים כל בני המשפחה, בליווי אלמנטים עיצובים שונים לעיצוב החופה עצמה, בצורה הגדולה והבולטת ביותר.

 

חליפות

מגוון חליפות לחתן בעיצובים יוקרתיים במיוחד זוכים בשנים האחרונות לפופולאריות רבה. זה כבר לא רק תפקידה של הכלה להיראות במיטבה עם בגדים ייחודיים, כעת חתנים רבים רוכשים חליפות חתן ייעודיות שידאגו לסובב ראשים ולקרין את היוקרה שמגיע לכם.

 

רב מזמר

הזמנת רב מזמר לחופה שלכם הפכה כבר מזמן לחובה עבור זוגות שאוהבים מוזיקה ורוצים להוסיף ברק של שמחה וריקודים מתחת לחופה. מי אמר שחופה צריכה להיות רצינית ולהיות מנוהלת על ידי רב בעל סבר פנים רציניות? היום יותר ויותר זוגות ישראלים משדרגים את חווית החופה עם רב ששר וגם מרקיד את קהל האורחים לפי הצורך וכל בקשה. הרי בסופו של דבר אין כיף גדול יותר מלשמוע את ברכות הרב בשירה משמחת.

חליפות לחתן

זיקוקים

זיקוקים הם טרנד חם בשנים האחרונות שנלווה לחופות לאחר שבירת הכוס ומספק למשפחה ולאורחים מחזה מרהיב של זיקוקים משלל סוגים שונים. אתם יכולים לבחור בזיקוקים קטנים עד גדולים שמצריכים צוות ייעודי, על מנת לספק לאורחים שלכם ולכם חוויה בלתי נשכחת.

 

נגני דרבוקה

טרנד חם במיוחד בדרך לחופה ולאחריה הוא שכירת נגני דרבוקה שידאגו להרים את המורל ולספק לחופה שלכם את האווירה האותנטית והייחודית שתדאג להפוך את הרגע המיוחד שלכם למיוחד עוד יותר.

 

לסיכום

מפתרונות הרקדה, ועד מה שאתם הולכים ללבוש מתחת לחופה יש דרכים רבות שבהן אתם יכולים לייחד את אחד הרגעים המשמעותיים ביותר בחייכם, ולדאוג שהרגע החשוב הזה הונצח באופן הטוב ביותר, עם הטרנדים החמים ביותר בענף החתונות בארץ.

חליפות לחתן

אולי יעניין אותך גם