חיפוש

לא רק בלונדינית – מה שתצטרכי כדי להגיע לגוון פלטינה!

גוון פלטינה בלונדיני הוא הגוון העכשווי אותו כל אחת רוצה לעצמה. הגוון הזה זוכה לאהדה בעיקר בגלל השילוב והאיזון שהוא משלב בין הצבעים. הוא לא נותן צהבהבות לשיער אבל גם לא מונוטוניות אפורה. כיום קשה למצוא מגזין אופנה עם דוגמנית ללא גוון פלטינה בלונדיני.

 

למי יתאים גוון פלטינה?

חשוב להבין כי מדובר בצבע שיער אותו כל אחת יכולה להוסיף ולצבוע בו את שיערה. הצבע שיתקבל יהיה שונה מאחת לאחת בעיקר בגלל גוון השיער הטבעי. מי שיש לה שיער ג'ינג'י או כהה מאוד, תצטרך צבע פלטינה המותאם לה. ובכלל, יכול להיות שגוון הפלטינה לא יתאים לה והוא רק ידגיש את צבע השער שלה.

גוון הפלטינה נחשב לצבע קר, הוא משלב את צבעי הזהב והכסף וככזה, הוא לא יתאים לכל צבע שיער ולא לכל צבע עיניים או עור. בסופו של דבר גוון הבלונד פלטינה מתאים לכל צבעי העיניים, אך את השילוב המתאים ביותר תקבלו עם עיניים כחולות / ירוקות.

חליפת גוון פלטינה
התאמת גוון הפלטינה

בגלל שגוון הבלונד פלטינה עלול ליצור מראה המדגיש עור שזוף בצורה לא מחמיאה, חשוב להכיר את אפשרויות הצבע: ניתן להתאים אותו  לצבע העור. כך להכהות את הצבע לבעלות עור בהיר וליצור איזון מושלם.

 

מון פלטין – כדי להגיע לצבע המושלם

חשוב לבחור צבע איכותי. אך גם לאחר הצביעה, חשוב להמשיך לשמר אותו בצורה נכונה. בחרו שמפו בעל פיגמנטים המנטרלים את גוון הצהוב. התאימו את השמפו לגוון הרצוי לכם. תוכלו להתרשם ממוצרי mon platin המציעים את כל המסכות והסרומים הנדרשים לשימור צבע פלטינה בצורה נכונה.

דאגו לרכוש מרכך שיער המעניק לשיער ברק חיוני ויוסיף למראה המושלם. יש לא מעט מסכות המקנות רוך ומראה טבעי ורווי לשיער, דאגו לשריין לעצמכם מסכה איכותית טובה. בעיקרון, כדי להצליח להגיע לגוון המושלם ולבחור את המוצרים המתאימים לשיער שלכם לשימור הצבע, כדאי שפשוט תתייעצו עם הספר שלכם.

צבע מושלם

איך משמרים גוון פלטינה?

  • הפחיתו שימוש במייבשי שיער ומכשירים לעיצוב שיער הגורמים לחימום השיער. כאשר השיער מתחמם הוא עלול לקבל מראה יבש ופחות יפה.
  • פעמיים בשבוע דאגו להזין את השיער במסכה מזינה. יש מגוון מסכות, בדקו שהמסיכה מתאימה לסוג השיער שלכם.
  • לשימוש יומיומי לטיפוח שיער בגוון בלונד פלטינה השתמשו בשמפו ומרכך מותאמים המפחיתים את צהצבהבות השיער.

 

לסיכום

רגע לפני שאתם צובעים את השיער בגוון פלטינה, חשוב להתייעץ עם ספר מקצועי שיידע להתאים לכם צבע מתאים לגוון העור והעיניים שלכם. אם יש לכם פאה בגוון הזה, כדאי שתלבשו אותה לבדיקה. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו עם צבע שיער שהוא לא אוהב… ההתייעצות עם אנשי מקצוע היא חשובה. המון הצלחה.

לא בלונדינית

אולי יעניין אותך גם