חיפוש

כמה מרוויחים מנהלי חשבונות בכירים?

לפני שמתחילים לבחור כל מקצוע שהוא לעתיד, כדאי להכיר את השכר הצפוי לכם באותו מקצוע.  לידיעת השכר במקצוע טרם בחירתו, יש ​​חשיבות עליונה. השכר העתידי שלכם ישפיע על הן על היציבות הפיננסית שלכם והן על שביעות הרצון הכללית שלכם מהעבודה שתבחרו. 

באם תדעו את השכר הצפוי לכם בעבודה מסוימת, תוכלו לדעת האם העבודה מותאמת למטרות הפיננסיות העתידיות שלכם. הכרת השכר תסייע לכם בבחירה בין הצעות עבודות שונות, תוך התחשבות בשיקולים אישיים נוספים כמובן. מחקרים הראו כי ידיעת השכר וביטחון לגביו בעבודה, מוביל  לפרודוקטיביות בקרב עובדים והן לסביבת עבודה חיובית. כל האמור לעיל נוגע גם בהקשר של הנהלת חשבונות, אם כן – כמה מרוויחים מנהלי חשבונות בכירים?

 

תחום הנהלת החשבונות

תחום הנהלת החשבונות הינו תחום צומח ומתפתח אט אט במדינת ישראל עם השנים ולא בכדי. תחום זה כולל בתוכו היבטים עסקים ופיננסים מודרניים. תחום הנהלת החשבונות מצריך רישום, ניתוח וגם פרשנות של מידע פיננסי. פעולות אלו נחוצות על מנת להקל על קבלת החלטות של העסק בו תעבדו, ולהנהלת חשבונות יש חשיבות גם להבטחת הבריאות הפיננסית של ארגונים.

במסגרת התחום, תעקבו אחר הכנסות, הוצאות ונכסים, וכן תכינו דוחות כספיים שונים. תחום הנהלת החשבונות הינו רכב בהחלט וניתן להתמקצע בהיבטים שונים כמו מס, ביקורת וחשבונאות ניהולית, כך שהתחום מציע הזדמנויות קריירה מגוונות.

תחום הנהלת החשבונות

הכשרה בתחום הנהלת החשבונות

קורסי הנהלת החשבונות, כמו קורס הנהלת חשבונות 1+2, יעניקו לכם עקרונות פיננסיים יציבים, ידע תאורטי רחב בתחום לצד עקרונות מעשיים רלוונטים לתחום. קורסי הנהלת החשבונות ילמדו אתכם מיומנות של ניתוח פיננסי ותקצוב, וזאת על מנת לאפשר לכם נהל ביעילות נתונים פיננסיים.

זאת בנוסף ללימוד של תחום המס, לרבות חוקי מס ותקנות מס מורכבים. לימודי הנהלת חשבונות דורשים יכולות כמו, פתרון בעיות ותשומת לב לפרטים, יכולת למידה מתמשכת היא חיונית, ורצון תמידי לשאוף קדימה.

הכשרה בתחום הנהלת החשבונות

מנהל חשבונות בכיר

לאחר שתעשו את קורס הנהלת החשבונות הסטנדרטי, או את הקורס המתקדם יותר, הלוא הוא קורס מנהלי חשבונות מעשי, תוכלו לעשות קורס על מנת להפוך למנהלי חשבונות בכירים. ממנהלי הנהלת חשבונות בכירים נדרש ניסיון רב, ידע איכותי בתחום, תקשורת טובה ויחסי אנוש מצוינים.

הקידום הזה, לא רק יאפשר לכם להיכנס בדלתות רבות בתעשייה ולהשתלב בהם, אלא גם להרוויח קצת יותר מהממוצע. מנהלי חשבונות בכירים יכולים להגיע לשכר ממוצע של כ-12 אלף שקלים בחודש ולהנות מאפיקי תעסוקה ייחודיים ומעניינים.

 

לסיכומו של עניין,

לסיכומו של עניין, מנהלי חשבונות בכירים נהנים מידע רב בתחום, מאתגרים רבים, מאפשרויות קידום רבות, ואף משכר נאה ביותר. אין ספק כי דרושה עבודה גדולה על מנת להגיע לתפקיד זה, אך ללא ספק הוא משתלם.

כמה מרוויחים מנהלי חשבונות בכירים

אולי יעניין אותך גם