חיפוש

כך תפתיעי עם לוק מושלם לארוחת החג

כל אחת מאתנו רוצה להיראות במיטבה בארוחת החג הקרבה. הבעיה היא שלא כל אחת יודעת איך להגיע עם הלוק המושלם בסופו של דבר. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה, אחרי ששוחחנו עם חברות שאמרו שהן לא ישקיעו השנה במראה שלהן, פשוט כי הן לא יודעות מאיפה להתחיל.

אנחנו אמרנו להן שנוציא עבורן מדריך מיוחד, כדי שהן יוכלו להפתיע בחג הקרוב וגם בזה שיבוא אחריו. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת שלב אחר שלב.

 

את יכולה להפתיע עם לוק מושלם, רק תיישמי את שלב מספר 1: תצאי לקנות בגדים לפחות שלושה שבועות לפני החג

ציפור קטנה לחשה לנו שאחת הסיבות הנפוצות ביותר שגורמות לנשים לוותר על לוק מושלם בערב החג נוגעת להמוניות שמתרחשת בחנויות הבגדים. אם הסיבה הזו מוכרת לכן, כדאי שתדעו שמדובר בעניין פתיר. ההמלצה שלנו היא לצאת לקנות את הבגדים לפחות שלושה שבועות לפני החג.

מי שנזכרות להגיע אל חנויות הבגדים וההנעלה בשבוע שלפני החג, מוצאות את עצמן עומדות בתורים ארוכים במיוחד. החכמות שמכירות את הטריק, קונות את השמלות הכי יפות בזמן שהחנויות ריקות מאדם.

לך לקניות

את יכולה להפתיע עם לוק מושלם, רק תיישמי את שלב מספר 2: תכיני את אביזרי השיער שלך מראש

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בלוק מושלם לארוחת החג מבלי לתת טיפ חשוב שנוגע לשיער. הרי כל אחת מכירה את הרגע הזה. הרגע שבו היא מגלה שכל ההשקעה שלה הלכה לטמיון, בגלל שהשיער שלה לא מסתדר. אם את רוצה להיות בטוחה שיהיה לך לוק מושלם, תכיני מראש ווקס לשיער של BYNETA, סיכות סבתא או כל דבר אחר שיאפשר לך לסדר את השיער ברגע.

 

את יכולה להפתיע עם לוק מושלם, רק תיישמי את שלב מספר 3: תכיני מראש 2 לוקים שונים

מי שבוחרות מראש לוק אחד עשויות למצוא את עצמן מתחרטות ברגע האחרון. הרי זה קורה לנו לא פעם. אנחנו בטוחות שבחרנו בלוק מושלם ואז, רגע לפני שאנחנו יוצאות מהבית, משהו לא מסתדר. לכן, אנו ממליצות להכין את הפריטים הבאים כמה ימים מראש, כדי להקל על הבחירה:

  • 2 זוגות נעליים
  • 2 שמלות
  • 2 ג'קטים

 

את יכולה להפתיע עם לוק מושלם, רק תיישמי את שלב מספר 4: תנסי את האיפור מראש

אם את רוצה להפתיע עם לוק מושלם בקלות, את צריכה להתאפר כמה ימים לפני היציאה אל שולחן החג. שכן, כך, תוכלי לבחור את סגנון האיפור המתאים לך ביותר. ברגע האמת, פשוט תבחרי את הגוונים שנראים עלייך טוב ותצאי לדרך.

 

לסיום

המדריך הנוכחי אפשר לך לדעת איך תוכלי להפתיע עם לוק מושלם לארוחת החג הקרבה. כעת, יש לך את כל המידע שיביא אותך לתוצאה הרצויה, כך שנותר לך רק ליישם.

ארוחת חג

אולי יעניין אותך גם