חיפוש

אתם אוהבים סגנון כפרי? כך תעצבו את הבית בקלות

רבים מאתנו מגיעים להחלטה שהגיע הזמן לשנות את העיצוב המיושן של הבית. עובדה זו ידועה לנו והיא הובילה להעלאת 3 מדריכים לרשת שעוסקים בנושא זה, כאשר כל אחד מהם מתמקד בסגנון עיצוב אחר. מדריך זה הוא הראשון בסדרה, בו יוצגו השלבים שיאפשרו להכניס אווירה כפרית לבית. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם הטיפים שיובילו לעיצוב שחלמתם עליו.

 

השלב הראשון: תכינו קיר כפרי

כידוע, עיצוב כפרי מצריך שימוש בפריטים גסים לצד רכים. כדי שזה יקרה, עליכם להכין תחילה קיר אחד שיעניק את המראה הכפרי במלוא הדרו. נמליץ לצבוע תחילה את הקיר בגוון בהיר, לדוגמא: שמנת, אפרסק או מוקה (רק לא לבן). לאחר מכן, תבחרו בתמונות שיש בהן נגיעות של צבעים שמשתלבים עם צבע הקיר הנבחר.

שימו לב, מדובר במשימה שמצריכה תשומת לב לפרטים הקטנים. אם אתם רוצים לבצע בחירה מדויקת של תמונה שתתאים באופן מלא, עליכם להיכנס לאתר התמונות של פיקסל דיזיין שמרכז מגוון עצום של תמונות, כך שתוכלו לבחור את המתאימות ביותר.

אתם אוהבים סגנון כפרי_ כך תעצבו את הבית בקלות

השלב השני: בחרו בפריטים מחומרי גלם טבעיים

אי אפשר להתמקד בעיצוב כפרי, מבלי להדגיש שעליכם לבחור בפריטים טבעיים בלבד. שכן, זו הדרך שתוביל אתכם ליצירת אווירה כפרית אותנטית. מומחים בתחום העיצוב ימליצו להשתמש באבן טבעית, פרופילים שעשויים מברזל ועצים מסוגים שונים. בחירה נכונה בהקשר זה תכניס לבית אווירה חמימה וקסומה במיוחד.

 

השלב השלישי: תיקחו השראה מקטלוגים

יש אינספור אפשרויות עיצוב שיכולות להתאים לכל חלל. נמליץ לעיין בקטלוגים שונים שיאפשרו לכם לקבל השראה ולבצע התאמה מדויקת לסוג המרחב הנבחר. שימו לב, יישום של שלב זה יצריך הכנה של רשימה מסודרת תוך צפייה בקטלוגים השונים. זו תוביל אתכם בהמשך לאיסוף הפריטים המתאימים.

 

השלב הרביעי: תוסיפו גופי תאורה מעוצבים

כאמור, הסגנון הכפרי כולל שימוש בחומרים טבעיים מסוגים שונים, כך שכל אחד יכול לבחור את סוג החומר המתאים לפריט מסוים. תוכלו לבחור לצורך הדוגמא בגוף תאורה מעוצב שעשוי משאריות בדים, חבלים, עץ וכו'. אנחנו החלטנו להתמקד במדריך זה בגופי תאורה מעוצבים בעלי פרזול בגווני נחושת ושחור מושחר, משום שאלה מדגישים את המראה הכפרי ומוסיפים לו אלמנט דרמטי. אם יש לכם חיבה יתרה לצבע השחור, כמונו, כדאי שתצאו לבחור כבר עכשיו בבתי מנורות תלויים, מנורות שולחניות ועוד.

 

מילים אחרונות לסיום

הסגנון הכפרי נחשב לאהוב במיוחד על ידי רבים מאתנו, בעיקר בגלל שהוא מאפשר שימוש בחומרים טבעיים שמשפיעים על הנראות הכללית של הבית ועל מצב הרוח שלנו. כעת אתם מכירים בכל הפרטים החשובים ויודעים מה עליכם לעשות כדי להחזיק בבית שיעוצב בסגנון כפרי, כך שנותר לכם רק ליישם את 4 השלבים שצוינו לעיל ולצאת מפה עם העיצוב שחלמתם עליו.

עיצוב הבית

אולי יעניין אותך גם