חיפוש

כיצד להתאים איפור לאאוטפיט האופנתי שלך?

מי שמבינה עניין באופנה וסטייל, יודעת שעליה להתאים בכל פעם מחדש את האיפור לאאוטפיט הנבחר. העניין הוא שלא כל אחת יודעת איך בדיוק עושים זאת. יצאנו לשיחה צפופה עם מי שמבינות עניין בשני התחומים הללו וחזרנו עם מדריך מקיף שיאפשר לכל אחת לדעת איך מתאימים את האיפור ללבוש הנבחר על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותהיו בטוחות שאתן עושות את זה נכון.

 

איך אפשר להתאים את האיפור לאאוטפיט? השלב ה – 1: בדיקה של סגנון הלבוש

אם אתן רוצות להיות בטוחות בכך שתתאימו את האיפור לאאוטפיט הנבחר, עליכן קודם כל לעצור עם הבגדים כשאתן מול המראה ולשאול את עצמכן: מה סגנון הלבוש שבחרתי להיום? בחרנו להציג בפניכן כמה אפשרויות. כך שאם אתן לא יודעות להכניס את הסגנון לקטגוריה מסוימת, תוכלו להשתמש באופציות הבאות:

  • גותי (שחור)
  • צבעוני ופרחוני
  • לוק לבן ועוד

חשוב מאוד שתיישמו את שלב זה לפני שתעברו אל השלב ה – 2. שכן, כך יתאפשר לכם להתקדם אל עבר ההתאמה המושלמת.

להתאים איפור

איך אפשר להתאים את האיפור לאאוטפיט? השלב ה – 2: בירור אודות צבע דומיננטי לצלליות

בשלב זה צריכה להיות לכם קטגוריה כללית של הלוק שלכן. הדבר יקל עליכן בבחירת הצבע הדומיננטי שקיים באאוטפיט. אם בחרתן למשל בלוק הגוטי, אתן תצטרכו להשתמש באיפור כהה ככל הניתן. ההמלצה היא להשתמש בגווני חום, אפור ושחור. חשוב מאוד לשים לב כי אתן בוחרות במוצרי איפור איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך כל היציאה. נאמר בהזדמנות זו כי צלליות לעיניים באתר "לילית" הן הטובות ביותר ללוק מסוג זה. אם בחרתן בלוק בהיר או פרחוני, תוכלו לבחור בצבע דומיננטי שקיים בבגד ולהשתמש בו כצללית.

 

איך אפשר להתאים את האיפור לאאוטפיט? השלב ה – 3: בירור אודות צבע מתאים לשפתון

בחירה של שפתון עשויה להיות מורכבת לעיתים. שכן, יש מצבים שבהם השפתון עשוי להיות מיותר. אנו ממליצות לבחור בגוונים דומים לצלליות שבחרתן בשלב הקודם. כך שאם למשל השתמשתן בצלליות לעיניים בהירות, אתן יכולות לבחור בשפתון איכותי בצבע דומה של מותג האיפור "פופה" שנחשב לטוב ביותר בקטגוריה זו.

להתאים איפור

איך אפשר להתאים את האיפור לאאוטפיט? השלב ה – 4: להשתמש בתאורה מקצועית

בשלב הרביעי והאחרון אתן צריכות לעמוד אל מול מראה שלצידה יש תאורה מקצועית ולבחון את המראה הכולל. חשוב מאוד לשים לב שמדובר במראת גוף שתציג בפניכן את האאוטפיט בשילוב עם האיפור. כבר שמענו על מי שבחרו להסתכל על מראת פנים בלבד ואנחנו כאן כדי לומר שזה עשוי להוביל לאסון.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את הדרך הנכונה להתאים את האיפור לאאוטפיט האופנתי. בשלב זה יש בידיכן את האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכן רק ליישם את 4 השלבים שצוינו לעיל ולהיות בטוחות שאתן נראות מדהים.

להתאים איפור

 

אולי יעניין אותך גם