חיפוש

כיצד בוחרים נעליים נוחות לנשים?

כשזה מגיע למציאת זוג הנעליים המושלם, אין ספק שנוחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלך. בין אם את בעבודה, החלטת לעשות טיול רציני מצפון לדרום או סתם יצאת לסיבוב סידורים קצר, זוג נעליים שמתאים כמו כפפה ליד ומספק תמיכה מושלמת הוא ללא ספק חשוב והכרחי בכל מגירת נעליים. עבור נשים רבות, מציאת נעליים נוחות יכולה להיות מסובכת במיוחד. כדי לעזור לך למצוא את זוג הנעליים המושלם לצרכים שלך, הכנו כמה טיפים לבחירת נעליים נוחות שיתאימו בול. 

 

תחשבי על זה

לפני כל מסע קניות הקשור בנעליים, כדאי שתעצרי רגע ותחשבי – איזה סוג של נעליים את צריכה? אם את מחפשת נעלי עקב נוחות, חפשי זוג עם עקב נמוך ומבנה רחב שיאפשר לך לצעוד בנוחות מקסימלית. אם את מחפשת נעליים נוחות ויום יומיות, נעלי סניקרס או ספורט יהיו מעולות – נוחות, קלילות ומתאימות לכל לוק! אם את מחפשת נעליים לעבודה; חפשי נעליים תומכות, אוחזות ומרופדות, כך שתוכלי לעמוד עליהן מספר רב של שעות מבלי לפגוע בכף הרגל או בגב שלך.

נעליי נשים

מידת נעליים

לאחר שהחלטת על סוג הנעל שאת עומדת לרכוש, הגיע הזמן להתמקד בהתאמת הנעל לכף הרגל שלך! חשוב לוודא כמובן שאת נועלת את הנעל במידה הנכונה – נשים רבות מתביישות במידת הנעליים שלהן ולכן נוטות לקחת מידה קטנה יותר. חשוב להבהיר כי אין כל קשר בין מידת נעליים קטנה לנשיות! הנוחות שלנו היא הדבר החשוב ביותר.

 

רוחב כף הרגל

כמו כן, כדאי לשים לב היטב לרוחב הנעל, שכן נעל צרה מדי או רחבה מדי יכולה לגרום לכאב ואי נוחות. יש נשים עם מבנה כף רגל צר ולכן הן כמובן יצטרכו נעליים צרות יותר, לעומתן, נשים עם כף רגל רחבה יצטרכו נעל רחבה שתאפשר להן לישר את כף הרגל בצורה המקסימלית.

נעליי נשים

סיבוב דאווין

כשאת מודדת נעליים, אל תתביישי להסתובב בהן כמה דקות לפני שתחליטי אם הן נוחות לך או לא. הנעליים צריכות להתאים בצורה הדוקה לכף הרגל, אך לא הדוקה מדי, ואת אמורה להיות מסוגלת להזיז את אצבעות הרגליים בחופשיות. אם הנעליים מרגישות צמודות מדי, בקשי מידה אחת יותר.

 

אל תחסכי על עצמך

אל תפחדי להשקיע בנעליים איכותיות. נעליים לנשים, שהן איכותיות אמנם נוטות להיות יקרות יותר, אך הן יחזיקו מעמד זמן רב יותר ויספקו תמיכה טובה יותר לרגליים היקרות עוד יותר שלך. חפשי נעליים שעשויות מחומרים נושמים ושפע של ריפוד. על אותו משקל, המנעי מנעליים העשויות מחומרים סינתטיים או מנעליים עם סוליה קשיחה מדיי שלא תתגמש איתך בעת ההליכה.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, זכרי – את אמורה להיות מסוגלת למצוא את זוג הנעליים הנוח ביותר ו מושלם בשבילך מבלי להתפשר על מראה מול איכות ונוחות. זכרי כמובן למדוד תמיד את הנעליים לפני שאת רוכשת אותן, ואל תפחדי להשקיע בנעליים איכותיות שיחזיקו וילוו אותך שנים רבות. עם זוג הנעליים הנכון, תוכלי להישאר בשיא שלך במשך שעות רבות.

נעליי נשים

אולי יעניין אותך גם