חיפוש

יפה ומחמם – קבלי 3 טיפים שיעזרו לך להלביש את הילדה בחורף

ביגוד לילדים הוא כבר ממש לא נישה שולית של עולם האופנה. בעולם הרשתות החברתיות והמדיה, הילדים שלנו מרגישים מודעות גדולה לאופן שבו הם נראים, נתפסים ובעיקר – מצטלמים. הדבר נכון פי כמה וכמה עבור ילדות, אליהן העולם מתייחס כ"נשים קטנות", וכידוע – נשים נאלצות להקפיד על הופעתן הרבה יותר מגברים. 

אפשר לסלוד מכך, אך אנו ממליצים להבין כי זו רוח התקופה, וכי אופנה יכולה להיות עוד דרך של ביטוי עצמי עבור ילדות. רשתות האופנה לילדים מלאות בבגדים יצירתיים להפליא, שיכולים להעצים את הילדה שלך – וגם להיות נוחים. קבלי 3 טיפים חשובים שיעזרו לך להלביש את הילדה שלך בחורף הקרוב.

 

טום בוי, נסיכה או כזאת שלא אכפת לה?

בכנות, הפרמטר הכי חשוב שיש להקפיד עליו בזמן שקונים בגדים לילדות הוא הנוחות, ולילדות שונות יש פרשנויות שונות למילה הזו. ישנן ילדות שאוהבות להרגיש הכי אופנתיות שאפשר כבר מגיל צעיר מאוד. הן מקפידות על התאמת הצבעים ועל הגזרות שהן אוהבות. יחד איתן, נמצאות ה"נסיכות" – אלו שאוהבות ללבוש ורוד, נצנצים או הדפסים של דיסני.

זה מפתיע, אבל את הילדות האלו הכי קל להלביש. הן בוחרות לעצמן מה ללבוש כל בוקר ובוקר, וזו חוויה נהדרת בשבילן. אנחנו ממליצות לתת להן יד חופשית מבלי לפחד "מה יגידו" – זו דרך לבטא עצמן. לעומתן, יש את ה"טום בויז" והבנות שלא אכפת להן כלל איך מתלבשות.

כאן מדובר במשימה קשה יותר, כי הילדות הללו אמנם מעמידות פנים שלא אכפת להן אבל מהלבוש, אך הרבה פעמים את יכולה למצוא את עצמך קונה בגדים שאת חושבת שהן יאהבו, ומגלה שפספסת והבגד לא נעים לה. חשוב לנהל שיח פתוח בכל הקשור ללבוש, ואם יתאפשר – לקחת את הילדה לקניות ולהפוך את החוויה למעין משחק.

נסיכה

אקססוריז: לשמור על חום הגוף מבלי להתפשר על המתיקות והסטייל!

בחורף, האתגר להלביש את הילדה הופך לבעייתי יותר. ההורים רוצים להעמיס בשכבות, אך הילדות לא רוצות בזה, כי זה לא נוח. יש לנו את הפתרון המושלם: אבזור. כובעים שמחממים את הראש והאוזניים, צעיף רך שמזכיר את המגע של אמא, גרביונים לילדות, כפפות נעימות… כל אלו אהובים מאוד על ידי ילדים, נוחים ללבישה והסרה ואינם גורמים לסרבול.

 

מגפיים מגומי: לקפוץ בין השלוליות וליצור זכרונות ילדות

עוד פריט חובה לקולקציית החורף של ילדים משני המגדרים: מגפיים מגומי. מגפי גומי מגיעים בשלל צבעים, מחירם נוח לכל כיס והם נוחים מאוד. והכי חשוב, ילדים יכולים ליהנות מתענוגות החורף – שלנו כמבוגרים נתפסים מפוקפקים – בהם: הליכה בחוץ ביום סוער, כשהגשם מטפטף על הפנים והרגליים מרקדות בתוך השלוליות – ולא נרטבות. זה קסם.

אנחנו מקווים ששפכנו מעט אור (או: חום) על נושא אופנת ילדות בחורף. להלביש ילדות בחורף לא צריך להיות טקס שלם, הוא יכול להיות פעולה כיפית, מקרבת ונחמדה לכל הצדדים המעורבים.

להלביש את הילדה בחורף

אולי יעניין אותך גם