חיפוש

השתלת שיער – התהליך המלא

השיער שלנו ממלא תפקיד גדול בעיצוב של הדרך שבה אנחנו מרגישים לגבי עצמנו. כשאנחנו חווים נשירת שיער, הדבר עשוי להשפיע על הרבה אספקטים בחיינו, ובעיקר על הביטחון העצמי שלנו. השתלות שיער יכולות לתת לכם שיער מלא יותר, ואף לגרום לכם להרגיש יותר טוב עם עצמכם בכל שלב. לכן, אנחנו כאן כדי לתת לכם את המדריך המלא להשתלות שיער ולהסביר לכם מה בעצם קורה בפרוצדורה הזו, שלב אחר שלב.

 

1.     השלב הראשון: ייעוץ אישי

אם אתם רוצים לבצע השתלת שיער, השלב הראשון הוא ללכת לבדיקה ולייעוץ עם מומחה בתחום. אם אתם בוחרים במקום איכותי, לא יתנו לכם לקבוע תור ללא בחינה דקדקנית של המצב שלכם. בהתאם, תוכלו להיפגש תחילה עם המנתח, להסביר על הסטטוס שלכם ולעבור על שאלות ותשובות לפני שמעריכים את ההתאמה שלכם להשתלת שיער. יצוין כי יש חשיבות שזקיקי השיער שלכם יהיו החזקים ביותר שהם יכולים להיות כדי להבטיח השתלת שיער מוצלחת.

 

2.     הכנת הקרקפת שלכם

כאמור, בתהליך הייעוץ, אשר מותאם אישית עבורכם, יגידו לכם מה תצטרכו לבצע לפני הפרוצדורה, במידה שאתם מתאימים לה. כך, סביר מאד שתידרשו לגלח את השיער שכלם. מכיוון שזו האופציה המקובלת, חלק מהמטופלים בוחרים לעשות זאת בהדרגה בחודשים שלפני מועד ההליך כדי להרגיל את עצמם ואת הסובבים להם, אך יש כאלו אשר עושים זאת ממש רגע לפני הטיפול. הסיבה לגילוח היא היכולת של המנתח להסתכל על הזווית והכיוון הטבעיים של שערות מקומיות ולמזער ולוודא כי ההשתלה תיעשה בצורה הטבעית ביותר.

 

3.     יום ההשתלה

סביר להניח שתדרשו לחתום על מספר מסמכים ויוסבר לכם בדיוק מה התהליך שמתרחש במסגרת הפרוצדורה שמבוצעת עליכם. זה הזמן שלכם לשאול את כל השאלות שנותרו לכם כדי לוודא שאתם מבינים את כל התהליך ושלבי ההחלמה ממנו.

 

4.     הרדמה

מדובר בטיפול שלרוב נעשה תחת הרדמה מקומית, על מנת למנוע כאב ותזוזה. סביר שלא תחוו כאב, אך ייתכן שההרדמה עצמה עשויה לעקצץ מעט.

 

5.     השתלת השיער

לרוב כדי לבצע את השתלת השיער משתמשים במכשיר מיוחד בקוטר ספציפי על מנת לנקב את העור סביב זקיק השיערה. לאחר מכן מסירים את פקעת זקיק השיער. לאחר הסרת פקעת זקיק השיער, היא מונחת במגש זכוכית ונשמרת בתמיסה כדי לשמר אותם בתנאים אופטימליים.

לרוב, אחרי ההוצאה של הזקיקים תינתן הפסקת אוכל ובזמן הזה הרופא יבדוק את הזקיקים שחולצו ויוודא אילו מתוכם מתאימים להשתלה.

לאחר מכן כל זקיק מושתל ידנית באזור של הקרקפת על ידי מנתח השתלת שלכם. מספר השתלות השיער שיוכנסו ישתנה בין כל מטופל ובמקרים גדולים שלב זה של ההליך עשוי להתקיים במשך יומיים.

 

לסיכום

אנחנו ממליצים לכם לבחון את השלבים אשר נדרשים לצורך טיפולי השתלת שיער. הטיפול אינו כה חודרני ומוביל לתוצאות מהפכניות שיסייעו לכם לקבל את הביטחון העצמי שלכם בחזרה.

איש

 

אולי יעניין אותך גם