חיפוש

רמה של חו"ל – הכל על השתלות השיער בטורקיה

הסיבות לבחור בתהליך השתלת שיער שמתבצע בטורקיה הן רבות. ראשית, טורקיה היא המרכז העולמי המוביל בתחום השתלות שיער מזה עשרות שנים, ולכן שם תוכלו למצוא את הרופאים המקצועיים ביותר ואת ההתפתחויות הטכנולוגיות המובילות בתחום.

בנוסף, בחירה בהשתלת שיער בטורקיה מאפשרת לשלב בהליך הרפואי גם חופשה שתסייע להחלמה, כשהמחיר הכולל גם טיסות, מלון והוצאות שהייה, יהיה נמוך מזה של השתלת שיער בישראל או במקומות אחרים בעולם. והבונוס הטוב ביותר? אז בואו נבדוק היטב – מה כוללת השתלת שיער ברמה של חו"ל?

 

תיירות רפואית, מה זה בכלל?

בעבר, תיירות רפואית הייתה נפוצה ומוכרת הרבה יותר מאשר כיום. אנשים נסעו וטסו לערי מרפא ברחבי העולם כדי להתאושש מאירועי לב, להחלים ממחלות בדרכי הנשימה בקור הסקנדינבי או בקיץ בפורטוגל. רבים גם היו מגיעים לישראל במיוחד, כדי לזכות להתמרח בבוץ המופלא של ים המלח, ששמו יצא לפניו כבעל סגולות רפואיות למחלות עור שונות.

היום אנחנו רואים בעיקר ישראלים שבוחרים לטוס לבצע הליכים רפואיים בארצות אחרות, בדרך כלל כדי להוזיל את עלויות הטיפול. אחד הטיפולים הנפוצים ביותר עבור ישראלים הוא השתלת שיער בטורקיה.

רמה של חול – הכל על השתלות השיער בטורקיה

טיול שורשים – מה מצפה לכם בטורקיה?

גם כאשר מטרת הביקור בטורקיה היא תהליך רפואי, כדאי לזכור שניתן להפיק גם מנסיעה כזו את המיטב. יש שבוחרים לקחת איתם בני זוג, חברים או בני משפחה, כדי שילוו אותם בתהליך ובהתאוששות ויוכלו לנצל את הימים הנוספים בטורקיה כדי לבלות מעט בארץ אחרת, לראות אתרים מעניינים או לעשות קניות. השילוב של טיול וחוויה נעימה בשילוב ההליך הרפואי, הופך את הנסיעה למעניינת יותר, נעימה יותר ומלאה גם בזיכרונות בלתי קשורים לרפואה.

 

ביקורת ההשתלה ושופינג, לפי הוראת הרופא

תהליך ההשתלה אורך בין חמש לשבע שעות ונערך בהרדמה מקומית של הקרקפת, כך שהמטופל אינו חש כאבים גם במהלך התהליך. השתלת שיער מתחילה בדרך כלל בשעות הבוקר ומסתיימת בשעות הצהריים המאוחרות.

בשעות שלאחר ההליך, מומלץ בדרך כלל לנוח במלון ולשמור היטב על אזור הקרקפת, שלא ייפגע. ביום למחרת, לאחר ביקורת, תופנו ליום מנוחה נוסף או שתקבלו אישור ליהנות מהימים שנותרו לכם בטורקיה כדי להניח לרפואה ולהיות  רק תיירים.

 

חוזרים הביתה עם שיער

כאשר אתם בוחרים לבצע השתלת שיער בטורקיה, כדאי לתכנן את התהליך בעזרת חברה מקצועית. חברה מקצועית כזו היא בדרך כלל שלוחה של מרפאה טורקית להשתלת שיער.

בעזרת חברה ישראלית כזו, תוכלו לקבל את כל המידע והפרטים בעברית, להתייעץ עם רופא ישראלי בנוגע להתאמתך לטיפול וכמובן, ליהנות מחופשה שמתכוננת במלואה, הטיסות, ההסעות, המלון והתורים במרפאה מאורגנים עבורכם על ידי אנשי מקצוע ולכם יש תמיד מישהו קרוב שאליו תוכלו לפנות בכל שאלה או בעיה.

רמה של חול – הכל על השתלות השיער בטורקיה

אולי יעניין אותך גם