חיפוש

הלבישו עליכם קייס בגירושין? כך תצאו מזה

הליכי גירושין כוללים לא פעם ניסיונות של "הלבשת קייס" על אחד מבני הזוג. תרחיש מוכר זה עשוי להביא להשלכות קשות. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את המודעות בעניין החשוב ולהסביר איך אפשר לצאת מהמצב המעיק במינימום מאמץ.

 

פנו מיד לעורך דין לדיני משפחה

שמענו לא מעט על מי שהחליטו להתמודד עם העניין באופן עצמאי. אנחנו כאן כדי להדגיש שמדובר בטעות שעשויה לעלות לכם ביוקר. שכן, אין בידיכם את המידע המקצועי שיאפשר להתמודד עם הקייס שהולבש עליכם. אם לא די בכך, אתם עשויים לפעול מתוך הרגש ולא מתוך מחשבה מעמיקה. אם תרצו להתמודד עם המצב על הצד הטוב ביותר, תצטרכו לגשת מיד לעורך דין שעוסק בדיני משפחה. שכן, זה יוכל לשמוע את שאירע לכם ולסייע לאורך כל הדרך.

הלבישו עליכם קייס בגירושין_ כך תצאו מזה

 

תבדקו שעורך הדין עומד בקריטריונים בסיסיים

רגע לפני שתידפקו על דלתו של עורך דין לדיני משפחה, עליכם לבדוק שהוא עומד בקריטריונים בסיסיים שיקנו לכם שקט נפשי:

  • בעל ניסיון רב בהתמודדות עם שקרים ש"הולבשו" על לקוחות
  • נלחם בכל כוחו על כל תיק, כדי להוציא את הצדק לאור
  • הומלץ על ידי מי שחוו מקרה דומה לזה שחוויתם

 

רגע לפני שנמשיך הלאה, נציין בפניכם שערכנו בירור מעמיק בנושא והגענו לאתר של עורך דין שעונה על קריטריונים אלה. כך שתוכלו פשוט להקליק על הכתובת של האתר, כדי לחסוך לעצמכם את החיפושים הממושכים: https://rslawfirm.co.il. נציין שעורך דין זה יבצע 2 פעולות חיוניות שיאפשרו להציג את האמת בכל הנוגע לשקרים שהופצו עליכם.

 

הפעולה ה – 1: איסוף ראיות

בשלב הראשוני, עורך הדין יבקש לקבל לידיו מסמכים מסוגים שונים, כדי שניתן יהיה לשמור את המידע בצד ולהוכיח את חפותו של הלקוח. נסביר שאם ה"קייס" נוגע לעניין כספי כלשהו, עורך הדין יבקש לאסוף ראיות שנוגעות לפן זה, למשל: תיעוד תנועות שהתקיימו בחשבון הבנק של בני הזוג, חסכונות, פירוט אשראי וכו'.

 

הפעולה ה – 2: גישור בעת הצורך

לאחר איסוף המסמכים הדרושים, עורך הדין צפוי להזמין את הצד השני לפגישה מקצועית, כדי לפתוח בהליך גישור. במהלך הפגישה, ניתן יהיה לשמוע את הטענות השקריות (כלומר, את ה"קייס" שהולבש) ולהקליט אותן. לאחר שזה יקרה, עורך הדין יציג את כל המסמכים ויוכיח בן רגע שמדובר בשקר, כך שניתן יהיה למחוק את ה"קייס" ברגע ולהביא לגישור בין הצדדים.

 

השורה התחתונה – יש מה לעשות!

הלבשת "קייס" במהלך גירושין עשויה להוביל לכעס, תסכול ובעיקר, תחושת חוסר אונים. מי שחוו את המצב הזה, יכולים לפנות לעורך דין שעוסק בדיני משפחה. שכן, זה יוכל ללוות אותם לאורך הדרך ולהפריך את הטענות השקריות, כדי שניתן יהיה להציג את חפותו של הצד שהואשם ללא עוול בכפו.

הפעולה ה – 2_ גישור בעת הצורך

אולי יעניין אותך גם