חיפוש

הכל על כרטיסי האשראי החוץ בנקאיים

הבנקים מציעים כרטיסי אשראי ללקוחותיהם. אך לא רק הם. גם גופי מימון חוץ בנקאי מציעים כרטיסי אשראי. מה מאפיין כרטיסי אשראי חוץ בנקאי והאם גם מוגבלים יכולים להנות מהם? את התשובות ריכזנו כאן במיוחד עבורכם. מוזמנים להמשיך איתנו לקבלת המידע בנושא.

 

מהו כרטיס אשראי חוץ בנקאי?

מדובר בכרטיס אשראי לכל דבר. הוא לא מוצע על ידי הבנקים, אלא על ידי גופי מימון חיצוניים. מי שרוכש כרטיס אשראי חוץ בנקאי זכאי לקבלת הטבות שונות בהתאם להטבות הכרטיס. בעלי כרטיסי זה יכולים לקבל הלוואות מיידיות בתנאים נוחים תודות לחברותכם בחברת האשראי. חנויות רבות מציעות כרטיסי אשראי וכך מדובר בגופי מימון חיצוני.

 

למה כרטיס אשראי חוץ בנקאי הוא משתלם?

כרטיס כזה יכול להיות משתלם ממספר סיבות מובילות:

  • כרטיס אשראי חוץ בנקאי מאפשר לכם להיות לקוחות ישירם של חברת האשראי, אתם לא צריכים את הבנק שיתווך ביניכם באמצע. אתם יכולים לבקש ממנו ישירות את מה שאתם צריכים. בצורה כזו גם תוכלו לקבל הטבות המוצעות אך ורק ללקוחות חברת האשראי הישירים.
  • מרבית מחזיקי הכרטיסים החיצוניים בישראל נהנים מהטבות ונקודות שונות המקנות להם הנחות שונות כאשר הם מגיעים לרכוש בחנויות מסוימות.
  • מחזיקי כרטיס אשראי חוץ בנקאי זכאים לקבל הלוואות מגוף האשראי אליו שייך כרטיס האשראי שלהם.
  • חברות האשראי השונות מעמידות הטבות לטובת לקוחותיה הישירים. זה יכול להיות חברות במועדון ועוד.

מכשיר טלפון

חסרונות כרטיס אשראי שכזה

לכל דבר טוב יש גם חסרונות. גם לכרטיס אשראי חוץ בנקאיים נלווים חסרונות:

 

מוציאים יותר

ברגע שאנחנו מחזיקים מספר אמצעי תשלום, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו משלמים יותר ממה שרצינו. מתפתים יותר לרכישה וכן הלאה.

 

החברות במועדון מפתה

לא מעט אנשים נהנים שהם חברי מועדון וכך הם יכולים להנות מהטבות שונות. יחד עם זאת, הם מרגישים שהם צריכים לממש את כל ההטבות… כך אם בגלל יום ההולדת שלהם הם זכאים לאוחזי הנחה נוספים, הם יבצעו רכישה למרות שהם כלל לא היו צריכים.

 

סנכרון עם הבנקים

החיובים בכרטיס האשראי החוץ בנקאי לא מסונכרנים עם הבנקים וכך לא ניתן לקבל פירוט של החיובים בכרטיס האשראי דרך האזור האישי באתר הבנק.

 

לסיכום

לכרטיס אשראי חוץ בנקאי יש יתרונות וחסרונות כפי שסיכמנו כך. למרות כל החסרונות, רבים לא מוותרים על כרטיס זה כיוון שהוא מאפשר להם לא להיכנס למינוס בבנק. הוא מאפשר לבעלי הכרטיס לגרור חיובים לחודש הבא. אם נניח ושילמתם במהלך החודש בכרטיס אשראי, החיוב בחשבון יתבצע רק בעשירי לחודש וכך התשלום עבר לתאריך שנוח לכם יותר…

ברור לכולנו כי ההמלצה היא להתנהל נכון כלכלית ולוודא שגובה ההכנסות הוא מעל לגובה ההוצאות החודשיות. כדי להצליח בכך ניתן להיעזר באנשי מקצוע מומחים בתחום.

כרטיסים

אולי יעניין אותך גם