חיפוש

הטרנד החדש בעולם השיפוצים

בתים ודירות נוטים להתיישן ואנו מרגישים בשלב מסוים שאנחנו מעדיפים לבצע שיפוץ או לעבור מקום. שיפוץ הוא תהליך ארוך ולעיתים גם מורכב, עלותו משמעותית ויש להיערך אליו בכמה וכמה רבדים: מגורים חלופיים לתקופת השיפוץ, סידור המשאבים הפיננסיים עבור השיפוץ ותוכנית עבודה מדויקת, המראה בפרוט, מהם השינויים אותם אתם עומדים לבצע בבית, או הדירה שלכם.

שיפוץ כולל בתוכו את כל עולם עיצוב הפנים וזה אומר שהוא עשוי להיות מושפע מהטרנדים המקובלים באותה תקופה. בואו נדבר מעט על הטרנדים המקובלים כיום בתחום השיפוצים.

 

סוכך דקורטיבי למרפסת שמש

אחד הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות הוא התקנת סוכך מסך זיפ במרפסות שמש של דירות ובתים פרטיים. סוכך מסך זיפ  הנו סוכך מתקדם, דקורטיבי ואיכותי, הוא עמיד מאוד למשקעים ורוחות, הוא מסנן היטב את קרני ה- UV (95 אחוזי סינון), ומאפשר כניסה של קרניים בודדות ולא מסכנות בלבד.

בפורמט המתוחכם, מגיע סוכך מסך זיפ עם מנוע שבאמצעות לחיצה על מתג ייחודי או שלט רחוק, פותח וסוגר את הסוכך. בפורמט הזול יותר, מתבצעת הפתיחה והסגירה של המסך באמצעות מנואלה מיוחדת. גם פעולה זו קלה ונוחה מאוד לתפעול.

הטרנד החדש בעולם השיפוצים

מדוע דווקא מסך זיפ?

סוכך מסך זיפ הנו בעל מראה חיצוני יוקרתי במיוחד, הוא ייחודי בחיבורי הבד למסילות שבשני צדיו. על הבד שלו מולחם זיפ, כמו רוכסן של מכנסיים, הוא נכנס לתוך פרופיל שלופט אותו לתוך המסילה ומחזיק אותו בחוזקה. בדיוק בשל כך, סוכך מסך זיפ עומד בפני רוחות חזקות.

המסך עצמו מורכב מרשת עשויה ברזנט (חומר עמיד וחזק, הן בפני רוחות והן בפני משקעים מסוגים שונים). מסך זיפ מבודד היטב מפני חום וקור, מגן כאמור מפני קרני השמש בשעות החמות, מגן מפני יתושים ומזיקים שונים.

 

טרנדים נוספים שכדאי להכיר

  • אריחים גדולים – בעבר הכרנו רק אריחים בגודל של מקסימום 25 על 25 ס"מ, היום אנחנו עדים לטרנד של אריחים גדולים שמתחילים ממידה של 45 על 45 ס"מ ומגיעים אפילו לגדלים של 80 על 80 ס"מ. אריחים גדולים מייצרים תחושה שהמרחב הוא גדול ופתוח יותר, הם מגיעים בצבעים וחומרים שונים, כך שניתן להתאימם בצורה טובה למדי לאווירת הבית שאתם רוצים לקבל.
  • כלים סניטריים צבעוניים – כן, הכיור הלבן למשל מאבד אט אט את הפופולריות, לה זכה במשך עשרות שנים. היום ניתן למצא כיורים בגוונים שונים: שחור, ירוק, כחול, ורוד ועוד. גם הברזים הכסופים מפנים את מקומם לברזים שחורים, מוזהבים ובצבעי ארד.
  • משטחי שיש שונים – טרנד נוסף שתופס תאוצה בשנים האחרונות הוא שימוש נרחב בשיש, הן למרצפות הבית, הן לאריחי חדרי האמבטיה, מדפים שונים באמבטיות, משטחי העבודה במטבח, אי עבודה במטבחים ועוד.

 

לסיכום

במידה ואתם עומדים בפני שיפוץ, אוהבים להיות מעודכנים בטרנדים החדשים, ולעצב את ביתכם באלמנטים שונים, המהווים את המילה האחרונה בתחום העיצוב, קראו שוב את המאמר וצאו לשופינג.

הטרנד החדש בעולם השיפוצים

אולי יעניין אותך גם