חיפוש

החורף הגיע ואיתו טרנדים חמים במיוחד

אז החורף הגיע לישראל החמימה ואיתו גם הטרנדיים הבינלאומיים. כמו כל שנה, שווה לעקוב ולרכוש אותם מכיוון שמדובר, כמו תמיד, בטרנדים איכותיים המספקים מראה מיוחד וסגנונות ייחודיים שיסייעו לכם להתבלט מהאוכלוסיה ושתסווגו כשיקיים במיוחד. בנוסף, לרוב כאשר מדברים על הטרנדים של החורף באופן ספציפי, מדובר על בגדים שצפויים להישאר לכם במלתחה לאורך זמן, ואפילו לא רק לחורף. אנחנו כאן כדי להראות לכם מה הטרנדים החמים של העונה ולעזור לכם להישאר אופנתיים.

 

בעולם התכשיטים – יהלומים

אז נכון, זה עשוי להישמע קצת בנאלי כי יהלומים הם תמיד באופנה, אבל זה בדיוק הקטע. בעונה הזו שמים דגש מיוחד על יהלומים. בתוך כך, ניתן למצוא תכשיטי זהב איכותיים אשר כוללים צמיד טניס יהלומים איכותי, עגילים ארוכים ומנצנצים בקישוט יהלומים ואפילו טבעות מקושטות יהלומים אשר יגרמו ללוק שלכם לנצנץ ולהראות חי ואופנתי.

 

עור, עור ועוד קצת עור

בעבר, אם הייתם רוצים ללבוש עור, כנראה שהייתם מסתפקים במעיל עור שחור שהולך עם הכל, ומאזנים את יתר הלבוש שלכם עם דברים מעט יותר עדינים, כדי להבליט את המעיל כפריט הלבוש המרכזי אותו אתם לובשים. עם זאת, הטרנד של העונה הוא דווקא ללבוש כמה שיותר עור. לכן, אנחנו ממליצים לכם לשלב את המעיל שיש לכם בארון עם מכנסי עור או אפילו חצאיות מיני מעור בשילוב גרביונים שחורים. כל זאת, ישווע למראה שלכם סטייל מגניב שהופך את כולם לשיקים במיוחד.

 

בעולם הנעליים – מגפיים גבוהים

בדרך כלל אנחנו רואים בחורף אנשים הולכים עם סניקרס או עם מגפונים נמוכים. אז השנה, תתכוננו למהפך – אפשר כבר לראות בכל מגזין אופנה שהוא את כל הסלבריטיז הולכות עם מגפיים גבוהים אשר מגיעים להם עד מעל הברך. באופן זה, הן מייצרות מראה נשי ואלגנטי של רגליים ארוכות ויפות. יצוין שבניגוד לעבר, לא חייבים ללבוש רק ג'ינס עם לוק זה וניתן למצוא מגוון מפורסמות אשר לובשות מעל המגפיים חצאית כך שלא רואים את סיום המגף. מדובר במראה ייחודי ומיוחד שלא נראה עדיין כמוהו.

 

בעולם התיקים – תיקים צמודים

אז בסקטור של התיקים, ניתן למצוא תיקים במגוון צבעים. עם זאת, הלוק אשר תפס את הקשב של רוב המפורסמים הוא דווקא הלוק של התיק הצמוד, ולא הארוך. כך, ניתן לשים אותו על הכתף או אפילו על היד והוא נראה קול במיוחד ואף פרקטי, מכיוון שהוא צמוד אליכן בכל שלב ביום.

 

לסיכום

כאשר מדברים על הטרנדים של העונה, במיוחד בחורף, צריך לוודא שאתן בקיאות בו ורואות את המתרחש בעולם. כך, ניתן להבין מבעוד מועד מה הם הפריטים המרכזיים שאתן רוצות לקנות לארון שלכן ולא להרגיש מאחור אחרי שכולן מאמצות את הטרנד לפניכן. לכן, אנחנו כאן כדי לעזור לכן לבלוט ולהיות הכי שיקיות שאפשר, עם פריטים יפים ואיכותיים.

מעיל

 

אולי יעניין אותך גם