חיפוש

החולצה הצוותית לא צריכה להיות משעממת – הדפסה על חולצות כמו שלא הכרתם

כבר כמה שנים חולצות מודפסות הן טרנד בלתי נשלט. אם בעבר הלא מאוד רחוק לכל אחד מאיתנו היתה חולצה אחת מודפסת מסוף המסלול בצבא, היום הארונות של החבר'ה הצעירים כבר מתפוצצים מרוב חולצות מודפסות. כל אירוע הכי קטן הופך לתירוץ להדפיס חולצה: יום הולדת עגול לסבא? חתונה של בן דוד? טיול שנתי של הבית ספר? מחנה קיץ של תנועת הנוער? שנת שירות? מכינה? מעולה – בואו נדפיס חולצה.

הקטע של הדפסת חולצות לא תפס סתם, ויש מאחוריו הרבה היגיון. אם גם אתם מתכננים להדפיס חולצה לצוות שלכם אבל לא רוצים שהיא תצא בנאלית ומשמעממת, הגעתם בדיוק למקום הנכון!

 

אז איך זה עובד בדיוק?

קודם כל כדאי להבין איך הדפסה על חולצות עובדת בפן הטכני. מה שאתם צריכים לעשות הוא לצייר גלופה שאותה אתם מעוניינים להדפיס על גב החולצה. הסמל הקדמי לרוב הוא קטן, ובדרך כלל משתמשים בלוגו של החברה או בסמל היחידה הצבאית שאותם אין בעיה למצוא ברשת האינטרנט.

ברגע שיש לכם את שתי הגלופות, לגב ולחזה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לאסוף מכל האנשים שמתכננים להזמין חולצה צבע ומידה, ולשלוח את החולצות להדפסה. אנו ממליצים לכם בחום להכין רשימה מסודרת ומפורטת שבה כתוב איזו מידה ואיזה צבע כל אחד הזמין כדי למנוע טעויות ובלגאן.

 

איך להדפיס חולצה מגניבה ולא בנאלית?

אין ספק שהאינפלציה בחולצות מודפסות גורמת לזה שהרבה אנשים וקבוצות כבר לא מחפשים רעיון מצחיק ומקורי אלא מדפיסים משהו בנאלי ומשעמם על החולצה. אם זה לא מתאים לכם, כדאי שתמשיכו לקרוא, כי הכנו לכם כמה טיפים. הדבר הראשון שחשוב לזכור הוא שהחולצה אמורה להצחיק את הצוות שלכם ולא אף אחד אחר, זו בדיחה פנימית ולא צריך להתחשב בשטויות שאחרים אומרים.

דבר נוסף שכדאי לעשות הוא לאסוף את כל הצוות ופשוט להתחיל לדבר על חוויות, סיפורים, ודברים שעברתם. הרבה פעמים דווקא מתוך שיחה סתמית כזו מתפתחים רעיונות מעולים לחולצה. אנו ממליצים לכם לדאוג שגם החבר'ה השקטים שנמצאים תמיד בצד ישתתפו בשיחה. הרבה פעמים אלו האנשים הכי חדים ושנונים שיש להם תובנות מעולות.

עוד דבר שכדאי לזכור הוא שלפעמים דווקא הפשוט ביותר הוא הטוב ביותר. לפעמים לא צריך גלופה מתוחכמת, ואיזה ציור או שרטוט של משהו בנאלי מהאינטרנט יכול להספיק. אם אתם מחפשים השראה למשפט טוב אנו ממליצים לכם לשמוע שירים ישנים, בהרבה מהם יש משפטים מעולים להדפסה על חולצות.

 

סיכום

אז למרות שזה טרנד בלתי נשלט, הדפסת חולצות היא בסוף דרך מעולה ליצור חיבור של קבוצה ולתת לאנשים אחלה מזכרת. כדאי לשתף את כולם בתהליך המחשבה וההכנה של הגלופה, ובסופו של דבר תצא לכם חולצה פצצה!

חולצות

אולי יעניין אותך גם