חיפוש

הגיע הזמן שתהיה סטייליסט: שלושה פריטי אופנה אלמותיים לגברים

אוהב שנוח לך? אתה צריך בייסיק, מותג האופנה הזול והמשתלם ביותר לבגדים נוחים ובסיסיים המתאימים לכל מטרה. קפוצ'ונים, חולצות בייסיק ומכנסי טרנינג באיכות גבוהה במיוחד יאפשרו לך נוחות מירבית לאורך כל היום בצבעים שכולם אוהבים. 

 

בגדי בייסיק

אם יש משהו שמאפיין אותנו הישראלים, זה בקוד הלבוש הגמיש שאימצנו שמאפשר לנו לצאת לרחוב, ללימודים ואפילו למקומות עבודה מסויימים בלבוש קז'ואל ובייסיק מבלי לגרום להרמת גבה. בקיץ מכנסיים קצרים וכפכפים אינם מפתיעים אף אחד ובחורף טרנינג מחמם ואיכותי וקפוצ'ון הינם פריט לבוש לגיטימי גם מחוץ למסלול הריצה. אתר בייסיק מאפשר לכם לרכוש חולצות בייסיק לגברים, קפוצ'ונים ומכנסי טרניניג במחירים משתלמים במיוחד שיעשו לכם חורף חם ונעים.

בגדי בייסיק

למה דווקא בייסיק?

חולצות הבייסיק מתאימות לכל עונה ולכל מטרה בין אם אתם חובבי סגנון הקז'ואל ונוהגים ללבוש בגדי בייסיק לאורך כל היום ובין אם אתם אוהבים להתלבש באלגנטיות וזקוקים לחולצת בסיס מתחת לחליפה. בגדי בייסיק משמשים גם לפעילות ספורטיבית או לשעות המנוחה לאחר יום ארוך של עבודה. נוח גם לישון איתם ולהתעורר רעננים לבוקר חדש.

 

שלושה פריטי אופנה אלמותיים לגברים

באתר בייסיק תוכלו למצוא שלושה פריטי אופנה במחירים משתלמים במגוון צבעים וגזרות להתאמה מושלמת לסגנון החיים ולטעם האישי שלכם:

  1. חולצת בייסיק – באתר תוכלו לרכוש חולצות בייסיק עם צווארון מעוגל או צווארון וי, שרוול ארוך או קצר במגוון של צבעים אופנתיים. חולצת הבייסיק מתאימה למראה צעיר ומשוחרר או מתחת לקפוצ'ון כחולצת בסיס.
  2. קפוצ'ונים – באתר תוכלו למצוא קפוצ'ונים עם רוכסן, עם כובע או בלי, על פי טעמכם האישי, במגוון של צבעים אופנתיים. הקפוצ'ון שומר על חום הגוף בימים הקרים, נוח מאד ללבישה ואינו מגביל בתנועה גם לפעילות            ספורטיבית וגם למנוחה.
  3. מכנסיים – באתר תוכלו למצוא מכנסי טרניניג חמימים, מכנסי מעבר קלים לימי עונת הסתיו והאביב, מכנסיים קצרים מפיקה ומפוטר המתאימים לכל עונה.

שלושה פריטי אופנה אלמותיים לגברים

מה עוד תוכלו למצוא באתר בייסיק?

אתר בייסיק הוקם על מנת לתת מענה לצורך ההולך וגובר בבגדי בייסיק מוזלים ונוחים מאד ללבישה בלי להתפשר על איכות. הבדים הרכים והנעימים והצבעים המגוונים מאפשרים לנו לקנות מלתחת קז'ואל מבלי לקרוע את הכיס. באתר תוכלו למצוא בגדי בייסיק לילדים, נשים וגברים, לצורכי ספורט או לצורך מנוחה נעימה בבית מתחת לשמיכה.

הבגדים שלנו מתאימים לתלבושת אחידה וניתן להדפיס עליהם על פני הזמנה מראש כל טקסט ולוגו שתרצו למקום העבודה, סיום מסלול או שנה. המוצרים המתאימים להדפסה כוללים גם מסיכות בד, סינרים וכובעים.

 

לסיכום

באתר של בייסיק תוכלו למצוא חולצות, מכנסיים וקפוצ'ונים לכל מטרה, לילדים, נשים וגברים במחירים משתלמים במיוחד ובמשלוח עד הבית. מתאים במיוחד לתלבושת אחידה ולהדפסה.

הגיע הזמן שתהיה סטייליסט: שלושה פריטי אופנה אלמותיים לגברים

אולי יעניין אותך גם