חיפוש

הגיע הזמן שתהיה סטייליסט: המותג שישדרג לך את המלתחה

הצלחת הקריירה שלך, חייך האישיים והעסק שלך תלויים באיך אתה מתלבש. זה הזמן להשקיע בארון בגדים חדש שיעזור לך להרשים בעבודה ובחייך האישיים. תחשוב על זה כעל קוד של התנהגות אישית: אירוח הולך לשני הכיוונים. כשאתה לובש חליפה מחויטת, אתה עושה רושם – חיובי ושלילי כאחד. אתה משדר ביטחון, קלאסה וביטחון עצמי. אתה מתלבש לעבודה שיש לך ולא לזה שמחכה לך. אז למה אתה מחכה? בדוק את הטיפים הקלים האלה כדי לקבל השראה.

 

ללבוש את המותג הנכון

כשמדובר בקניית חליפה, חשוב לבחור את המותג הנכון. יש הרבה אפשרויות בחוץ, וזה יכול להיות קשה לדעת אילו מותגים לבחור. אתה לא צריך להוציא הרבה כסף, אבל אתה צריך לבחור מותג אמין שיעמוד במבחן הזמן. אתה יכול לחסוך הרבה על ידי שילוב חליפה עם עניבה! לבחירת בגדים מהמותג המומלץ שלנו chip chip מותגים לגברים לחצו כאן.

 

אל תשכח את היסודות

אתה לא צריך להגזים עם הפרטים, אבל זה מועיל לזכור את היסודות כשזה מגיע לבגדי גברים. תמיד ללבוש את החליפה שלך בזמן אימון או ספורט. הנה כמה דברים שכדאי לזכור כשזה מגיע ליסודות:

  • יש ללבוש רגלי מכנסיים מחויטות לפחות בחצי מותן גבוה יותר מרגל המכנסיים הרגילה שלך. זה יגרום לחליפה שלך להתבלט ויעניק לה עודף כוח.
  • תמיד ללבוש ז'קט כשאתה ליד השולחן שלך או כשיש לך הזדמנות לשבת לפרקי זמן ארוכים. תמיד יש ללבוש ז'קטים עם חליפה, ללא קשר לעונה. – אם אתה לא בטוח מה ללבוש עם החליפה שלך, גופייה או פולו הם אופציה טובה.
  • אל תחשוב על זה יותר מדי – פשוט תלבש את זה! – אל תפחד להתנסות בסגנון שלך. אתה אף פעם לא יכול לטעות עם זוג ג'ינס שחורים שחוקים היטב, חולצה יפה וזוג נעליים שחוקים היטב.

 

תלבש מה שאתה יודע

אם תמיד לבשת את אותו זוג ג'ינס, זה הזמן לשפר את המשחק שלך. תתכוננו לנסות דברים חדשים ולאמץ חשיבה אופנתית יותר. הנה כמה דברים שכדאי לזכור כשזה מגיע ללבישה של אותם דברים:

  • נסה תמיד זוגות נעליים שונים כשאתה בחנות. אתה אף פעם לא יודע איזה סוג של נעלי רגליים עשוי להיראות טוב עם החליפה שלך.
  • אם אינך בטוח מה ללבוש עם העניבה שלך, כל צבע או דוגמה יעבדו.
  • כשזה מגיע לחולצות, נסה תמיד כמה סוגים שונים לפני שאתה מחליט על אחד. – כשזה מגיע לעניבות, לעולם אל תלבש אותן פעמיים. תמיד לערבב ולהתאים את העניבות שלך עם סוגים וצבעים שונים כדי ליצור מלתחה עשירה ומגוונת.

 

אבל לא יותר מדי

אם אתם מחפשים כמה שקלים נוספים, לכו על זה. אבל, לרוב, שמור על הסגנון שלך שמרני. לבש את החליפה שלך למשרד ואת הלבוש הקז'ואל שלך לבר השכונתי. אתה לא צריך להתלבש כמו מיליון דולר כדי להרשים בעבודה. למעשה, אתה לא צריך ללבוש חליפה בכלל. המפתח כאן הוא להתלבש חכם ומתאים לתפקיד. שמור על מעיל החליפה שלך רוכסן, נעל נעליים שחורות או כהות עם חליפה, והימנע מפריטים חושפניים או בגזרה גבוהה.

 

סיכום

בשביל הכי הרבה הצלחה בחיים, חשוב להשקיע בארון הבגדים ולעדכן את הסגנון שלך באופן קבוע. אתה יכול להוציא הון קטן על בגדים יפים או שאתה יכול להוציא כמה שקלים על חליפות איכותיות ולהחזיק אותן במשך שנים. אם אתה רוצה להצליח, אתה צריך להשקיע במלתחה שלך ולעדכן אותה באופן קבוע.

ארון בגדים

 

אולי יעניין אותך גם