חיפוש

האמינו או לא: גם מדים ייצוגיים יכולים להיות אופנתיים

יש לא מעט סטיגמות שנצמדו למדים ייצוגיים ואפשר להבין למה. שכן, עד לפני כמה שנים, המדים הללו היו נחשבים למיושנים ולא הכי יפים. אבל השנים שעברו, גרמו למעצבי המדים ולאחראיים על ארגונים ועסקים שונים להבין שמדים ייצוגיים צריכים להיות אופנתיים. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה ימים, כשביקרנו בבית עסק ובו היו מדים ייצוגיים שרצינו לקחת אתנו הביתה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא.

 

תכירו את הרקע שהוביל אותנו לכתוב מדריך בנוגע למדים ייצוגיים

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע למדים ייצוגיים, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שביקרנו בסופר שכונתי ששינה את פניו. המרצפות הוחלפו, אזור המכירה הורחב באופן משמעותי והדובדבן שבקצפת היה המהפך שעבר על העובדים במקום.

עד לפני כמה ימים העובדים במקום לבשו מדים מכוערים שנראו כמו עליוניות שנדרסו על ידי משאית. בביקור האחרון שלנו, גילינו שהעובדים קיבלו מדים בעלי מראה יוקרתי שגרמו לנו לרצות לעבוד שם, רק בשביל ללבוש אותם. הופתענו לגלות שיש אפשרות ללבוש מדים אופנתיים והבנו שיש פה עניין שחשוב להעלות למודעות באמצעות מדריך מקיף.

 

האמינו או לא: המדים שלכם יכולים להיות אופנתיים

אתם בטח מופתעים ממש כמונו. שכן, הורגלנו במשך השנים לצפות לכך שמדים יהיו בגדים שחייבים ללבוש כדי לייצג את המותג ותו לא. אבל בשנים האחרונות חל שינוי בתחום ומי שיודעים דבר או שניים על אופנה ועסקים, מבינים שהם צריכים להשיג לעובדים שלהם מדים ייצוגיים למגוון תפקידים.

האמינו או לא המדים שלכם יכולים להיות אופנתיים

איך אפשר להפוך מדים לאופנתיים?

אפשר להפוך מדים לאופנתיים די בקלות. השלב הראשון הוא וויתור על הווסט המיושן ובחירה בווסט עדכני שתואם לאופנה הקיימת. הדבר נכון גם לבחירה בחולצות מכופתרות ומכנסיים. שכן, ניתן פשוט לתפור מדים שתואמים לאופנה הנוכחית ולהוסיף להם לוגו בקלות.

איך אפשר להפוך מדים לאופנתיים

היתרונות בבחירת מדים אופנתיים

יש המון יתרונות בבחירה במדים אופנתיים. אנו יכולים להעיד שבתור לקוחות של הסופר שבו ביקרנו, הרגשנו הרבה יותר טוב. שכן, ברגע שהלקוחות רואים עובדים שלבושים במדים אופנתיים, הדבר גורם להם להרגיש שהם רוכשים במקום שמכבד אותם.

תחשבו על זה רגע, כשאתם עולים למשל על מטוס, אתם מן הסתם מסתכלים על הלבוש של הדיילים ומופתעים לראות כמה הם לבושים באופן מוקפד. אם נשאל אתכם איך זה גורם לכם להרגיש, אתם מיד תגידו שאתם מרגישים מכובדים, נכון? אם כך, זו בדיוק ההרגשה שתהיה לכם כשתבקרו בכל מקום שיהיו בו נציגים עם מדים אופנתיים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להאמין ולהבין שיש אפשרות לבחור במדים אופנתיים. בשלב זה אתם יודעים איך תוכלו לבחור במדים כאלו ולמה כדאי לכם לבצע בחירה נכונה שכזו. כך שבעצם, נותר לכם רק לצאת ולבדוק מאיפה תשיגו את המדים החדשים.

האמינו או לא: גם מדים ייצוגיים יכולים להיות אופנתיים

אולי יעניין אותך גם