חיפוש

האם קורס אנגלית בסיסית מתאים גם למבוגרים?

נכון לתחילת שנת 2023, יש בעולם כמעט 2 מיליארד אנשים שמדברים אנגלית. תנו למספר הזה לשקוע רגע 2,000,000,000. אם אנחנו מסתכלים על מספר האנשים שמדברים אנגלית ברמת שפת אם, המספר קצת יורדים ל-440,000,000. אין ספק שאנגלית היא אחת השפות הכי חשובות כיום.

כשמבינים כמה השפה האנגלית נוכחת בחיינו, וכמה היא משמעותית לכל היבט של חיינו – מבינים גם למה כדאי להשקיע באנגלית שלכם. מרבית הישראלים לומדים אנגלית כבר בבית הספר היסודי, אבל לכל כלל יש יוצאים מן הכלל. אם אתם לא מרגישים בטוחים באנגלית שלכם, או שמעולם לא למדתם אנגלית – תוכלו ללכת לקורס אנגלית בסיסית. אבל האם קורס כזה מתאים גם למבוגרים?

 

האם קורס אנגלית בסיסית מתאים גם למבוגרים

לא כל קורס לימודי אנגלית בסיסית למתחילים מתאים למבוגרים. יחד עם זאת, יש לא מעט קורסי אנגלית בסיסית ייעודיים למבוגרים. אז התשובה לשאלה שבכותרת המשנה היא מורכבת, אבל אם אנחנו חייבים לתת תשובה קצרה אז כן – קורס אנגלית בסיסית מתאים גם למבוגרים מתחילים. זה לא משנה מתי התחלתם ללמוד אנגלית, אם בכלל למדתם אי פעם או איפה למדתם קודם.

קורס לימודי אנגלית בסיסית למתחילים

 

האם הרבה אנשים מחפשים קורס אנגלית בסיסית

תעשיית קורסי השפות בכלל וקורסי האנגלית בפרט היא שוק לא קטן בישראל. חוקרים משערים שהסיבות העיקריות לביקוש ההולך וגדל לקורסי אנגלית בסיסית נובע משני תהליכים. תהליך אחד הוא התהליך האיטי של היפתחות החברה החרדית לחברה הכללית. התהליך השני הוא ריבוי בעיות הקשב בקרב ילדים בגילאי בית הספר היסודי – הזמן בו לומדים את יסודות השפה האנגלית.

 

למי מתאים קורס אנגלית בסיסית למבוגרים

אפשר לומר שקורס אנגלית בסיסית למתחילים מבוגרים מתאים לכולם. יחד עם זאת, בכיתות הלימוד השונות ברחבי הארץ תמצאו בעיקר אנשים שמתכננים ללכת לחיות בחו"ל תקופה ארוכה ורוצים לעבור שוב על יסודות השפה. לצידם תוכלו למצוא לא מעט בוגרי מערכת החינוך החרדית שלומדים אנגלית, כל אחד מסיבותיו שלו.

עוד קבוצה שתוכלו למצוא בכיתות היא אנשים שלא היו תלמידים טובים במיוחד בבית הספר היסודי. בגיל 9 לא עניין אתם ללמוד אנגלית, וככל הנראה שבצדק כי באמת לא היה להם מה לעשות עם הידע הזה. אולם, כיום בגילאי 30, 40 ו-50 הם צריכים להכיר את השפה כדי להתנהל בעולם.

קורס לימודי אנגלית בסיסית למתחילים

מה לומדים בקורס אנגלית למבוגרים

תוכן הקורס משתנה בהתאם למסגרת בה נלמד הקורס. הקורסים הבסיסיים ביותר ילמדו את כללי הדקדוק הבסיסיים ואוצר המילים המינימלי ההכרחי. בקורסים הרחבים ביותר תוכלו ללמוד גם על התרבות בארצות דוברות האנגלית, תיחשפו ליצירות קלאסיות שעיצבו את השפה ועוד.

 

סיכום

לסיכום, לא מעט אנשים מחפשים קורס אנגלית בסיסית למבוגרים. קורס אנגלית בסיסית למבוגרים מתאים לכולם, במיוחד אם אין לכם כל ידע בשפה או שיש לכם ידע מועט.

קורס לימודי אנגלית בסיסית למתחילים

 

אולי יעניין אותך גם