חיפוש

האם עדיף לעשות השתלת שיער בטורקיה?

אחד מחזות הזמר הכי מצליחים והכי מפורסמים בברודווי הוא המחזמר "Hair" (שיער). המחזמר נקרא כך, על שם סצנה מסוף המערכה הראשונה, שם מסבירים שני הגיבורים (ועוד דמות משנה) כי השיער הוא חלק משמעותי בהופעה שלהם ובמסר שהם מנסים להעביר לעולם לגבי עצמם.

בין אם אתם מכירים את המחזמר ובין אם לאו – בוודאי תוכלו להסכים עם הנקודה הזו. השיער שלנו הינו בעל משמעות אדירה למראה החיצוני שלנו, ויכול להוות הצצה לחלקים באישיות שלנו. לכן זה כל כך קשה לאבד שיער. כדי להילחם באובדן שיער, אפשר לעשות השלת שיער – כפי שתוכלו לקרוא בטקסט שלפניכם.

 

איפה אפשר לעשות השתלת שיער

הודות לתהליכי הגלובליזציה, כיום ניתן לקבל את אותו הטיפול הרפואי כמעט בכל העולם. ישראל היא אמנם מדינה בעלת סטנדרטים גבוהים ומחמירים בכל מה שנוגע להליכים רפואיים – אך היא אינה היחידה. גם מדינות כמו יוון, תורכיה, קוסטה ריקה ותאילנד שומרות על רמה גבוהה בכל מה שנוגע להליכים רפואיים. השילוב של עובדה זו, יחד עם עלות נמוכה יוצרת את תיירות המרפא.

כיום, מרבית הישראלים שרוצים לעבור השתלת שיער – עושים זאת בתורכיה. יחד עם זאת, כפי שכבר ציינו, ניתן לעשות השתלת שיער ביוון – וכמובן שגם בישראל. לפרטים נוספים על השתלת שיער בתורכיה לחץ כאן, או המשך לקרוא את הטקסט.

 

מה היתרונות של השתלת שיער בטורקיה

להשתלת שיער בתורכיה יתרונות רבים. היתרון הראשון, והמובהק ביותר, הוא המחיר. השתלת שיער בטורקיה תהיה זולה יותר באופן משמעותי מהשתלת שיער בישראל. הפער במחיר אינו נובע מאיכות ההליך או מקצועיות הרופא, אלא בעיקר מסוגיות כמו מיסוי ועומס עבודה.

בנוסף, יש לא מעט סוכנויות תיירות אשר מתמחות בתיירות מרפא. העובדה הזו יוצרת את היתרון השני – השתלת שיער בטורקיה מאפשרת לכם להפוך הליך רפואי לחופשה. בנוסף, זמן ההתאוששות מהליך השתלת שיער הוא קצר מאוד, ולכן הוא לא יפגע בזמן החופשה שלכם בכלל.

מה היתרונות של השתלת שיער בטורקיה

איך לעשות השתלת שיער בטורקיה באופן בטוח

כדי לעבור השתלת שיער בטורקיה בשלום, אתם חייבים לעבוד אך ורק עם בעלי מקצוע מומלצים ומומחים. הקפידו על כל פרט – החל מכרטיסי הטיסה ועד בי"ח או המרפאה. חשוב לוודא שהרופא המבצע הוא רופא עור מומחה, או מומחה לכירורגיה פלסטית.

איך לעשות השתלת שיער בטורקיה באופן בטוח

סיכום

לסיכום, השתלת שיער אפשר לעשות כמעט בכל מקום בעולם. יחד עם זאת, בגלל שמדובר בהליך רפואי (גם אם קל יחסית) – מומלץ לעשות השתלת שיער רק במרפאה אמינה עם רופא מומחה. רופאים ומרפאות כאלה תוכלו למצוא לא רק בישראל – אלא גם בארצות כמו יוון ותורכיה.

השתלת שיער בתורכיה תהיה זולה יותר, במרבית המקרים, מהשתלת שיער בישראל. איכות ההשתלה התורכית אינה נופלת מאיכות התהליך המקביל – והיקר יותר – בישראל. שימו לב שאתם מלווים בתהליך על ידי סוכנות תיירות מרפא מקצועית ואמינה. 

האם עדיף לעשות השתלת שיער בטורקיה?

אולי יעניין אותך גם