חיפוש

דירה להשכיר: כל מה שתצטרכו לדירה החדשה

 

כניסה לדירה חדשה מצריכה לא פעם רכישה מרוכזת של כל מיני פריטים שיאפשרו להתגורר בבית מאובזר ומעוצב למשעי. יצאנו לבדוק הם הפריטים שחייבים להשיג מיד בתחילת המעבר וחזרנו עם רשימה שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם מאבזרים את הבית שלכם באופן הטוב ביותר.

 

הדבר ה – 1 שתצטרכו לדירה החדשה: פינת אוכל וכיסאות

אי אפשר לעבור לדירה חדשה ולא להשיג פינת אוכל עם כיסאות. אנחנו מוכרחים לציין שמצאנו את עצמנו פעם במצב שכזה. כלומר, עברנו לדירה חדשה ולא הייתה בידינו פינת אוכל וכיסאות. חשוב לומר כי הייתה לנו פינת אוכל, היא פשוט התעכבה ומשום מה לא הגיעה עם ההובלה שלנו. כך שבמשך כמה ימים מצאנו את עצמנו אוכלים כמו הודים, על מזרון מאולתר. אנו מוכרחים לומר שמדובר בחוויה נחמדה, אבל אם אפשר, עדיף להימנע ממנה.

 

הדבר ה – 2 שתצטרכו לדירה החדשה: מזוזות מעוצבות

כל מדריך שיציג בפניכם את הדברים החשובים ביותר שצריכים להיות בבית החדש מיד עם הכניסה אליו יציג בפניכם את המזוזות. שכן, מזוזה מעוצבת היא עניין הכרחי בכל בית. חשוב מאוד שתבדקו כמה דלתות יש לכם בבית, כדי שתוכלו להזמין מראש כמה מזוזות מעוצבות מבטון או מחרסינה. כדאי שתדעו שיש כיום מגוון עצום של מזוזות, כך שאם אתם רוצים להשיג מזוזות מיוחדות מאוד, עליכם פשוט לגלוש ברחבי הרשת. בפלטפורמות הבאות תוכלו להשיג המלצות על סגנונות מיוחדים של מזוזות:

  • פורומים של דתיים
  • קבוצות פייסבוק של עיצוב הבית
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

חומרי ניקוי

הדבר ה – 3 שתצטרכו לדירה החדשה: כלי ניקיון

מעבר לדירה חדשה מצריך לא פעם ניקיון מקיף. כך שאתם צריכים שיהיו לכם בהישג יד חומרי ניקוי כמו אקונומיקה וחומרים לניקוי אסלות ומקלחות. בנוסף לכך, חשוב שיהיו בידיכם גם מטאטא, יעה, מגב וסמרטוטים. כל אלה יאפשרו לכם לנקות את האזורים בבית שדורשים ניקוי מעמיק. חשוב לציין כי הדבר נכון למקרים שבהם עוברים לדירה חדשה מקבלן וגם למי שעוברים לדירה יד 2.

 

הדבר ה – 4 שתצטרכו לדירה החדשה: נורות

לפעמים אנחנו עוברים לבית חדש ושוכחים שיש צורך בנורות. שכן, מדובר בפריט שנדמה לנו שהוא צומח מאליו בקירות. אם עברתם לדירה חדשה מקבלן, סביר להניח שהתקנתם כמה נורות בשלב מוקדם יותר. ובכל זאת, חשוב שתיקחו אתכם נורות חדשות שיהיו זמינות עבורכם למקרה הצורך. במידה ואתם נכנסים לדירה יד 2, יש עוד יותר צורך בנורות. שכן, אינכם יודעים מה השאירו הדיירים הקודמים בדירה. תופעתו לשמוע שיש מי שלוקחים אתם נורות לבית החדש.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם הדברים שאתם צריכים שיהיו בהישג יד בעת מעבר לדירה חדשה. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ותתחדשו!

 

מפתחות

אולי יעניין אותך גם