חיפוש

5 בשמים משגעים שיתנו לך ריח יוקרתי

פעמים רבות שמעתם בטח שהמחמאה הכי טובה שיכולים להגיד לך היא שאת מריחה טוב. אצל כולנו קיימת הפנטזיה למצוא ריח יחודי משלנו שברגע שיריחו אותו יחשבו עלינו. בשוק היום קיימים לא מעט בשמים במחירים שונים ומחברות שונות, כך תמצאי בושם איכותי.

בשמים מומלצים לאישה

בושם טוב-

לפני שנמליץ על חמשת הבשמים הנה כמה דברים שצריכים להיות בבושם טוב. בשמים מומלצים לאישה הם לרוב בשמים שמריחים טוב לפי דעת הכלל, אך חוץ מהריח (למרות שהוא הכי חשוב) הנה כמה דברים אחרים שחשובים בבושם. בושם איכותי צריך להחזיק לאורך זמן, לא להתנדף אחרי שעה וגם לא להעלם באוויר בשנייה שריססת אותו.

בנוסף בושם איכותי צריך להיות בעל ריח חזק, כך שכל ריסוס ישפיע. לרוב קיימים שני סוגים של בשמים שמבדילים בתחומים הללו- ״או דה פרפיום״ ואו דה טואלט״. במילים פשוטות הטואלט הוא יותר כמו מי גוף והפרפיום הוא חזק יותר ומרוכז. הנה חמישה בשמים מומלצים בסדר אקראי למי שמחפשת להריח יוקרתית וממכרת-

1- קלואי chloe: אחד מהבשמים הכי מפורסמים ברחבי חנויות הבשמים הם הבשמים של קלואי. הריח הפרחוני, האריזה הנשית והיכולת שלו להתפתח משעה לשעה על הגוף במקום להתנדף- ללא ספק בטופ חמש של הבשמים המומלצים לאישה.

2- שאנל n•5: לכל מי שרוצה להרגיש יוקרתית- שאנל ללא ספק מספקת. הריח של הבושם מורכב משכבות של ריחות מתוקים ופרחוניים, הוא מסתורי ובעל מאפיינים רבים בשונה מבשמים עם ריח אחד והאריזה שלו יוקרתית כיאה לאחת מחברות הלוקסורי הידועות בעולם.

3-ליברה של YSL: מדובר בבושם עם הריח הכי ״יוקרתי״ מבין חמשת ההמלצות. הריח שלו מעט יותר בוגר עם נקודות של לוונדר וקליפת תפוז, הוא מעט מתוק אך לא בצורה חזקה מידי והאריזה שלו צועקת יוקרה וכוח- עם עיטורי זהב והלוגו הידוע.

4- לה וויה בל של Lancome: מדובר בבושם נשי במיוחד, בעל ריח עדין עם ריחות של פטצ׳ולי, ווניל ואיריס. הריח פרחוני ומתוק בצורה עדינה אך ללא ספק הניחוח הוא נקי יותר מאשר הוא מתוק.

5- מיס דיור של Dior: וורדים, דבש וקצת פלפל נשי- זהו התיאור של הריח הממכר של אחד מהבשמים הפופולרים ביותר בעולם. האריזה נשית וידועה והריח פשוט יפה וקלאסי.

 

לסיכום-

כדי להריח יוקרתי את לא חייבת בהכרח לקנות בושם של חברה מפוארת, אך בכל זאת החברות היוקרתיות שהזכרנו יודעות לייצר ריח יוקרתי ונשי מתוך שנים של ניסיון. לא סתם חברות הענק הללו מצליחות כל כך לייצר בשמים יוקרתיים ונמכרים- הריח פשוט איכותי ומריח לא זול. אם גם את מחפשת להפיץ ממך נשיות, יוקרתיות ומעט מתיקות חמשת הבשמים הללו הם בשבילך. השקיעי עוד היום בבושם עם ריח ממכר.

בשמים מומלצים לאישה

אולי יעניין אותך גם