חיפוש

ברביקיו בבית מעולם לא היה פשוט יותר 

חולמים על ברביקיו איכותי? כיום לא צריך ללכת רחוק, וניתן לארגן בקלות ובפשטות אירוע ברביקיו ביתי משובח. מטבח בגינה יכול לשדרג אירוע כזה ולהפוך את הברביקיו למסורת משפחתית קלה ומזמינה. כיצד עושים ברביקיו בבית? כל הפרטים במדריך.

 

למי מתאים ברביקיו בבית?

ברביקיו בבית, כלומר אירוע שבו מכינים בשר צלוי בתיבול אמריקאי קלאסי, יכול להתאים לכל משפחה שאוהבת בשר. משפחות שאוהבות לארח ייהנו במיוחד מאירוע ברביקיו ביתי! בגלל הצורך בצליה של הבשר, ברביקיו מוביל להרבה מאוד עשן ולפעמים לכלוך. לכן, משפחות רבות לא אוהבות לעשות ברביקיו בתוך הבית.

כיום, השכלולים השונים של מטבחי גינה מאפשרים לשדרג את הגינה שלכם ולהוסיף בה כירה, גריל או מנגל בנוי כך שתוכלו לארגן אירוע ברביקיו בקלות ובמהירות. אירועי ברביקיו מתאימים לחגים כמו יום העצמאות אבל גם לסתם סופשבוע משפחתי רגוע בבית.

 

מתי עושים ברביקיו בבית?

אירוע קלאסי של ברביקיו בבית מתרחש כשיש הרבה זמן שאפשר להשקיע באירוע. צליית הבשר לוקחת זמן, ויש להשרות אותו לפני במרינדה כדי להעניק לו טעמים איכותיים ומקוריים. מהסיבה הזאת אירוע ברביקיו נקשר בדרך כלל לאירועים מיוחדים כמו חגים או בילויים בסופי שבוע. הצלייה הארוכה של הבשר מאפשרת גם למי שאחראי על הברביקיו לא לעמוד כל הזמן ולהשגיח על האוכל.

באמצעות מטבח בגינה תוכלו לאפשר ל"טבח הברביקיו" להרגיש חלק מהאירוע על אף שהוא אחראי על צליית הבשר והכנתו. אחרי שהבשר מונח על הברביקיו יוכל השף החובב להצטרף למשפחה ולחברים שנמצאים גם הם בגינה, והוא לא צריך להיות מרוחק מהם ולהרגיש "דחוי" מהאירוע.

 

מה חשוב לזכור כשעושים ברביקיו בבית?

ברביקיו הוא אירוע טעים מאוד, אך כמו כל אירוע שקשור בבישול חשוב לזכור שהוא דורש הכנה מראש וגם ניקיון וסידור לאחר מכן. חשוב להשקיע בבחירת הבשר לאירוע ולא להתפשר על נתחים שלא מתאימים לצלייה של ברביקיו. בנוסף, לתיבול יש חלק חשוב, ובפרט להשריית הבשר במרינדה במשך כמה שעות טובות או אפילו לאורך כל הלילה.

בנוסף, כדי שאירוע ברביקיו בבית יהיה מוצלח חשוב שכולם ירגישו חלק ממנו. באמצעות התקנת מטבח לגינה, ההתאספות החברתית תהיה סמוך למקום הכנת האוכל וכולם ירגישו שהם יחד באירוע, ולא מפוצלים בין אזור האכילה ואזור הבישול.

 

מטבח בגינה – ברביקיו ביתי מושלם

לסיכום, אם בעבר אירוע ברביקיו היה משהו שצריך לתכנן זמן רב מראש, ובעיקר משהו שלא נעים לעשות בבית, כיום באמצעות מטבח לגינה ניתן להפיק אירוע ברביקיו מקצועי ומהנה בבית בהתראה קצרה. מדובר במפגש חברתי נעים שמלווה באוכל טוב ובהמון הנאה.

חשוב לזכור שאירוע ברביקיו מוצלח תלוי בבחירת הבשר והמרינדה אבל גם כמובן בהנאה החברתית של כל המשתתפים. לא צריך לחפש רחוק, אפשר להישאר בבית ולהנות מברביקיו אמיתי, אותנטי וחוויתי.

מטבחי גינה

אולי יעניין אותך גם