חיפוש

את הכי יפה כשנוח לך – בגדי הים הכי נוחים ברשת!

מי לא שמעה בעבר את המשפט ״את הכי יפה כשנוח לך״? אז לא מדובר בקלישאה אלא באמת- את הכי יפה כשנוח לך. בואי להרגיש בנוח עם בגדי הים של סילקי-פיט.

 

הקדמה-

״להרגיש שלמה גם בים ובבריכה״ זהו המשפט שמוביל את סילקי-פיט בחנות כשמחפשים בגד ים שלם. בגדי ים לא חייבים להיות נושא כאוב, מוקד לחוסר נוחות וחוסר ביטחון אלא ההפך- בגדי הים שלך אמורים להעצים אותך, לגרום לך להרגיש בנוח ובטוחה בעצמך. בגדי ים שלמים מציעים פתרון מצויין לרוב הבעיות הרגילות שיש עם בגד ים, הם תומכים, מכסים, מחזיקים ולא זזים לשום מקום ואצל סילקי-פיט הם גם יפים ברמות.

בגדי ים נוחים

בגדי ים שלמים-

בגדי ים רגילים מגיעים בכל מיני סגנונות והעיקריים בינהם הם בגדי ים שלמים וביקיני. גם הסגנונות השונים מגיעים בהמון גזרות. הביקיני נחלק להמון גזרות בתחתון ובעליון: עליון משולשים, ברזלים, גוזייה, ספורטיבי והולטר. התחתון מגיע בגזרה גבוהה, משולשים, קשירה, ברזילאי ובוקסרים. כמובן שחוץ מהגזרות האלו לכל חברה יש גזרות משלה עם שמות משלה.

בגדי הים השלמים נבדלים זה מזה בעיקר בחיתוך ואין הרבה שמות שונים לגזרות שלהם- בעיקר דגשים שונים במבנה הבגד ים כמו חיתוך ברזילאי או סטרפלס. כשמדובר בבגדי ים שלמים כדאי לזהות את הצרכים שלך ולבחור בגד ים בהתאם- האם את מחפשת יותר כיסוי באזורים מסוימים, יותר תמיכה באזורים אחרים או שהדגש העיקרי שלך הוא המראה והסטייל. לאחר שהבנת מה את מחפשת בואי לסילקי-פיט ובחרי מהמגוון הענק שלהם את בגד הים המושלם בשבילך.

 

נוחות ואופנה-

הנחת היסוד של רובנו היא שמה שנוח הוא בהכרח לא אופנתי, אבל במציאות של היום עם המגוון הענק שיש בשוק כבר לא צריך להתפשר. היום אפשר למצוא בגדי ים נוחים ומחמיאים, כאלו שיחזיקו בכל פעילות ספורטיבית ויתאימו לכל העדפה וצורך. במיוחד בפעילויות ספורט ימי כדאי לבחור בבגד ים שלם כדי לצמצם את הסיכון שהבגד ים יזוז או יפול בתנועה ובמאמץ.

בגדי הים השלמים מציעים לכן כיסוי, עמידות, תמיכה והחזקה, נוחות בתנועה, צניעות (למי שמחפשת) וכמובן סטייל. בנוסף לבגדי הים השלמים שהם שילוב מושלם בין נוחות ואופנה קיימות היום החליפות, חליפות בגדי הים מושלמות לספורט ימי וה גם מציעות לכן כיסוי מהשמש מה שהופך אותן לבחירה הברורה לגלישה בים.

 

לסיכום-

את הכי יפה שנוח לך היא לא סתם קלישאה שנועדה לעודד נשים ללכת טבעי- מדובר בעצה חשובה שיכולה לשנות את חיי היום יום שלך וגם את הבחירה שלך בבגד ים. בגד ים טוב צריך להיות לא רק יפה אלא בעיקר נוח ואין סיבה שתתפשרי על פחות מגם וגם. בואי לסילקי-פיט ובחרי את השלם המושלם בשבילך.

בגדי ים נוחים

אולי יעניין אותך גם