חיפוש

ארבעה טרנדים חמים ל- 2023

רוצים להיות הכי מעודכנים ונכונים לשנת 2023? ג.ר.א.ס מציגה את קולקציית התכשיטים הכי עדכניים. הקולקציה כוללת טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים מכסף וזהב בשילוב אבני חן, יהלומים ושיבוצים ייחודיים שניתן להשיג רק בג.ר.א.ס. לרענן את תיבת התכשיטים בארבעה טרנדים חמים לשנה החדשה. 

 

ג.ר.א.ס

ג.ר.א.ס הוקמה בתחילת שנות השמונים והיוותה השראה פורצת דרך בתחום התכשיטנות הישאלית, העיצוב המקורי והאותנטי מעניק עד היום מראה ייחודי ואופנתי במיוחד מחומרי גלם מעולים והרבה אהבה לטבע ולאמנות. חברת ג.ר.א.ס רכשה את החברה הישראלית למטבעות ומדליות ומשבצת בתכשיטיה פרטי אמנות כנענית קדומה כגון מטבעות עתיקים, שברי פסיפס שהתגלו בחפירות ארכיאולוגיות ברחבי הארץ וזכוכיות רומיות למראה קלאסי ומלכותי שאין לאף אחד אחר.

טבעות

שלושה טרנדים חמים לשנת 2023

ברשת חנויות ג.ר.א.ס ובאתר האונליין תוכלו למצוא קולקציות מיוחדות במינן המשלבות  טבעות, שרשראות, צמידים ועגילים במוטיבים מעניינים שיאפשרו לכם לשלבם עם כל בגד ועם כל סגנון עיצובי ולתת חיים חדשים לכל לבוש. להלן ארבע קולקציות טרנדיות שירעננו את קופסת התכשיטים שלכם:

  1. מעגלים – סט שרשרת, עגילים וטבעת מכסף השזורים שלוש סוגי כסף, מושחר, מולבן ומוצהב המעניקים גיוון ועניין ומשחק של צבעים. המעגלים מסמלים את דרכם של החיים להתחיל מחדש בכל שנה, בכל תקופה, בכל עידן. גם המספר הקלאסי שלוש מסמל את הלידה מחדש. הטבעת מורכבת למעשה משלוש טבעות וכך גם התליון כדי להעניק כוח וסמליות לתקופות השונות שעברנו בחיינו ואשר עיצבו אותנו כמו שאנחנו, והעגילים המעוצבים לצורת פרחים מסמלים את הפריחה המחודשת שלנו, שהיא יפה מכולן.
  2. ויטראג' –  סט שרשרת, צמיד, טבעת ועגילים שתהפוך כל יום אפרורי ומשעמם לחגיגה של צבעים. הסט עשוי זהב טהור משובץ אבני חן ויהלומים שינצנצו ויאירו גם ביום גשום וסגרירי, ישתלבו עם כל בגד ויכניסו לכן קצת צבע לחיים. ניתן גם לגוון ולרכוש טבעות בעלות אבן אחת במגוון צבעים, כדי להדגיש את הצבע האהוב עליכן מכל, ומידי פעם להחליף.
  3. בת הים –  מי לא אוהבת את הים? הים מעניק אנרגיות חיוביות, מרגיע ומעניק שלווה. למה שלא תקחו את הים איתכן לכל מקום באמצעות קולקציית בת הים, שרשרת, עגילים וטבעות המשובצות  אבן טופז כחולה שנראית כאילו האוקיינוס כולו נמצא בתוכה, בשילוב זהב ויהלומים למראה קייצי ורוגע גם בחורף קר.
  4. כוכבים –  תמיד ידעת שתגיעי רחוק, השמים אף פעם לא היו הגבול בשבילך, והכוכבים תמיד הסתדרו לך כמו שרצית. במיוחד בשבילך נוצרה קולקציית הכוכבים, טבעת, עגילים ושרשרת עם כוכבי זהב ויהלומים כדי להזכיר לך שאת תמיד הכוכבת האמיתית.

 

לסיכום

בסניפי הרשת ובחנות האונליין תוכלו להתעדכן בכל הטרנדים הכי חמים לשנת 2023 ולרענן את קופסת התכשיטים בתכשיטי ג.ר.א.ס מדהימים, מקוריים ומיוחדים, והכי אותנים וישראלים.

טבעות

אולי יעניין אותך גם