חיפוש

אני בניתי בית, בארץ ישראל: הכל על בניית בית פרטי בישראל

אבותינו בגולה חלמו על כך, ייחלו לכך – ואנחנו זוכים ליישם ולבנות בית בארץ ישראל. גם אתם נרגשים מן הזכות שעלתה בחלקכם? בניית בית פרטי בישראל היא מאורע מרגש אשר רצוף בפרטים טכניים ובעלויות. איך מבצעים אותו על הצד הטוב ביותר? על ידי מידע, שקיפות והכירות מעמיקה עם אנשי המקצוע שנדרשים לצורך בניית הבית הפרטי.

 

למה בכלל לבנות בית פרטי ולא לרכוש אחד מוכן?

רבים אינם מבינים את הצורך שבבניית בית פרטי, אך האמת היא, שבהסתכלות מעמיקה קשה יותר להבין איך בכלל ניתן לרכוש בית מוכן. בית, הוא לא רק ארבעה קירות, אלא המקום שילווה את בני המשפחה לעשרות השנים הקרובות, ולכן עליו להתאים לאופי המשפחה באופן מדויק וממוקד, ויצירת התאמה אבסולוטית שכזו, מתאפשרת רק בעזרת בניית בית פרטי שמותאם לכם באופן אישי. בונים בית פרטי כנסו לאתר לדייר.

בנה בית

השלב הראשון בבניית הבית הפרטי – שמאות מקרקעין

כדי להקים את הבית הפרטי שלכם מן היסוד, אתם כמובן נדרשים לבניית מגרש. כיצד תדעו איזה מגרש לקנות ומהו המגרש שהכי מתאים לכם ולבית הפרטי שלכם?  על ידי שמאי מקרקעין, אשר יעניק לכם הערכת שווי של המגרש, ואף יותר מכך – הוא יבדוק עבורכם את רמת ההתאמה של המגרש לצורך בניית פרטים וצפי ההפשרה של המגרש, כך שגם אתם תוכלו להיות בטוחים כי אתם מבצעים את בחירת המגרש הנכונה ביותר.

 

עורך דין מקרקעין – כדי להיות מכוסים מהבחינה החוקית

אולי לא ידעתם, אבל כל בניית בית חדש, כוללת עימה שורה של אישורים משפטיים אשר דורשים עמידה בעקרונות החוק. כדי לעמוק בדרישות החוק, יש לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין, אשר מתמצא באופן ישיר בכל מה שבניית בית חדש כוללת עימה בפן החוקתי, וכן יש לו את היכולת לייעץ בצורה מערכתית על כל ההיבטים החוקתיים שנלווים לבנייה.

בנה בית

מתכננים את הבית על ידי אדריכל

אז יש לכם כבר מגרש, ואפילו ליווי משפטי – אך איך הבית שלכם מתחיל לקרום עור וגידים ופשוט לקום על תילו? למעשה, עוד לפני שלב הבנייה, עליכם לבצע את שלב התכנון, שמתרחיש על ידי אדריכל מומחה. האדריכל ממונה על חלוקת החלל והמגרש שלכם בהתאם לדירת החלומות שלכם, תוך חלוקה פנימית והתכתבות עם היתרי הבנייה, התשתיות הנדרשות ודרישות הרשות המקומית או החוק בהתאם לאופי הבנייה שלכם.

 

לעצב את הבית מבפנים – עיצוב פנים

אז הבנתם כבר איך יראה הבית מבחוץ וכיצד הוא יחולק, אך כיצד ייראה הבית מבפנים? למעשה, תכנון הבית מבפנים הוא החלק חשוב ומשמעותי שמשפיע על כל אווירת הבית והמשפחה שמתגוררת בתוכו. מעצב הפנים יתכנן עבורכם את פנים הבית, מרכיביו, הצבעים, התאורה וכל מה שיותר את העיצוב והאווירה.

 

לסיכום

כדי לבנות בית פרטי, גם אתם תרצו להיעזר בשירותים של: שמאי מקרקעין, עורך דין מקרקעין, אדריכל ומעצב פנים.

בנה בית

אולי יעניין אותך גם